بهترین های هفته ششم لیگ برتر مشخص شدند

تیم مس سونگون بهترین تیم هفته ششم لیگ برتر فوتسال شد.
پایگاه خبری فوتسال همچون هفته های گذشته بهترین های لیگ برتر را با کمک کارشناسان انتخاب می کند. بر این اساس بهترین های هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:
تیم برتر هفته: مس سونگون
مربی برتر هفته: علی افضل(مس سونگون)
داور برتر هفته:اسماعیل کمربسته و علیرضا حسنزاده(شهرداری ساوه و فولاد هرمزگان)
تیم منتخب هفته: علیرضا صمیمی(فولاد هرمزگان)- مهدی اسدشیر(گیتی پسند)- امیرحسین غلامی(گهرزمین)-محمد حسین بازیار(پالایش نفت بندرعباس)- سجاد یوسف خواه(مس سونگون)
برچسب ها :مس سونگون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰