وااای چه خبر خوبی دادین همه داشتن از نگرانی میمردن خدارو شکر که جای نگرانی نیست……….
کد خبر : 295125
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1404 - 0:42
-
شمسایی: پایم نیاز به MRI دارد اما جای نگرانی نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت سلامتی اش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، پس از انتشار تصویری نگرانکننده از پای مصدوم وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، او در گفتوگویی درباره وضعیتش توضیح داد: خدا را شکر مشکل خاصی نیست. هنگام تمرین ورزشی پایم آسیب دید. در عکس اولیه یک شکستگی ریز و پارگی در تاندون دیده میشود، اما برای تشخیص دقیقتر باید MRI گرفته شود که آن هم بعد از کاهش ورم پا امکانپذیر است.
وی گفت: به هر حال این اتفاقات در دنیای ورزش طبیعی است. فعلاً در حال استراحت هستم و امیدوارم خیلی زود سلامتیام را به دست بیاورم و برای سفرهای استانی و دیدن بازیهای لیگ در کنار همکارانم آماده شوم.
شمسایی در پایان از همه کسانی که جویای احوال او بودند قدردانی کرد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱