کد خبر : 295619
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1404 - 10:12
-

محکومیت فولاد هرمزگان و فولاد زرند در کمیته تعیین وضعیت

محکومیت فولاد هرمزگان و فولاد زرند در کمیته تعیین وضعیت

دو باشگاه باید بدهی خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت حسین حسن زاده از باشگاه فولاد هرمزگان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت هاشم شیرعلی از باشگاه فولاد زرند ایرانیان، این باشگاه به پرداخت ۵ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۶۷۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۷۳۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.