بی غم:کاملاً تهاجمی بازی کردیم/ متأسفانه روی دو اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی فولاد زرند از بازی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حمید بیغم، سرمربی فولاد زرند پس از بازی با پالایش نفت اصفهان اذعان داشت:«بازی بسیار زیبا و تماشاگرپسند بود. حریف نمایش خوبی داشت، اما ما کاملاً تهاجمی بازی کردیم. متأسفانه روی دو اشتباه فردی گل خوردیم، اما بازیکنانم با تلاش و غیرت توانستند نتیجه را تغییر دهند.»
برچسب ها :حمید بیغم
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰