کد خبر : 296197
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1404 - 8:42
-

سریع‌ترین کارت قرمز فصل برای گلر ملی‌پوش/رستمی ها ال کلاسیکو را از دست داد

سریع‌ترین کارت قرمز فصل برای گلر ملی‌پوش/رستمی ها ال کلاسیکو را از دست داد

مهدی رستمی‌ها، سنگربان ملی پوش تیم مس سونگون ورزقان، در ثانیه ۴۵ بازی با فولاد زرند ایرانیان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیش از به ثمر رسیدن گل های زیبا و لحظات خاص در حساس‌ترین مسابقه هفته بین فولاد زرند ایرانیان و مس سونگون ورزقان، مهدی رستمی ها با دریافت یکی از سریع‌ترین کارت قرمز های تاریخ لیگ باشگاهی، مسیر مسابقه را به کل تغییر داد. گلر ملی پوش در ثانیه ۴۵ بازی با محاسبات اشتباه در خروج خود از دروازه و پس از برخورد شدید با بازیکن حریف که موقعیت گلزنی را از زرندی ها گرفت، بدون هیچ تردیدی با کارت قرمز مستقیم داور رو به رو شد و زمین بازی را ترک کرد.

رستمی ها که اکنون آمار کمترین گل خورده را تا به اینجای رقابت‌ها برجای گذاشته است و از موفق‌ترین دروازه‌بان‌های فصل شناخته می‌شود، در این مسابقه از انگیزه بسیار زیادی برخوردار بود تا با ارائه یک عملکرد قابل توجه به جمع ملی‌پوشان اضافه شود، اما این بار و بر خلاف دیدارهای قبلی، در پوشش خط دفاعی تیمش موفق عمل نکرد و خیلی زود با دریافت کارت قرمز، علی افضل و شاگردانش را به دام چالش انداخت.

اگرچه اخراج مهدی رستمی‌ها تنها برای این مسابقه به مس سونگون آسیب زد، بلکه صدرنشین لیگ برتر در جدال حساس و سرنوشت ساز آینده خود برابر گیتی پسند اصفهان، گلر ملی پوش را در اختیار نخواهد داشت و عملکرد نه چندان مطمئن محمدیان در بازی امروز مقابل فولاد زرند ایرانیان، نگرانی مسی‌ها را برای نبرد ال‌کلاسیکو دو چندان کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.