گیتی پسند به رکورد مس رسید!

گیتی پسند به رکورد این فصل مس رسید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فولاد زرند که در هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شد تنها شکست گیتی پسند تا هفته نهم را رقم بزند، در هفته نهم هم ترمز مس را کشید و پس از هشت پیروزی پیاپی، نارنجی پوشان را متوقف کرد.
با نتیجه رقم خورده حالا دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تنها تیم های این فصل لیگ برتر هستند که ۸ بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
گفتنی است این دو تیم در هفته دهم الکلاسیکوی فوتسال را برگزار می کنند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰