جنگ بحران زده ها در گرگان

تیم بهشتی سازه در هفته دهم لیگ برتر میزبان شهرداری ساوه است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در یکی از بازی های هفته دهم لیگ برتر تیم بهشتی سازه گرگان میزبان شهرداری ساوه است.
هر دو تیم نتایج بدی گرفته و به نوعی بحران زده هستند. بهشتی سازه با تغییر سرمربی خود، حالا با فرهاد کشاورز به دنبال احیا و باقی ماندن در لیگ برتر است این در حالی است که شهرداری ساوه نیز شرایط مناسبی ندارد و مصمم است تا با تغییر شرایط، از بحران خارج شود.
این بازی از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۶ مهرماه در سالن امام خمینی گرگان برگزار می شود.
برچسب ها :بهشتی سازه گرگان ، شهرداری ساوه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰