افضلی: برای عرشیا احترام زیادی قائل هستیم/ از لحاظ فنی و روحی آماده ایم

سرمربی پالایش نفت شازند از بازی امروز تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین افضلی سرمربی تیم پالایش نفت شازند در گفتگو با Fut5al در مورد بازی امروز تیمش مقابل عرشیا شهر قدس گفت: اول از همه امیدوارم به لحاظ فنی شاهد یک بازی خوبی باشیم
برای تیم عرشیا و کادر محترمشان احترام زیادی قائل هستم.
وی افزود: بچه ها بعد از بازی خوبی که جلوی سن ایچ انجام دادند از لحاظ روحی و فنی آماده این بازی هستند . امیدوارم امروز شاهد نمایش خیلی خوبی از تیم باشیم.
برچسب ها :حسین افضلی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰