یحیی زاده: چند بازیکن به دلیل مشکلات مالی جدا شدند/ بازی سختی با پالایش شازند داریم

سرمربی عرشیا از بازی امروز تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید محمد یحیی زاده سرمربی تیم عرشیا شهرقدس در گفتگو با Fut5al در مورد بازی امروز تیمش با پالایش نفت شازند گفت: متاسفانه تیم ما درگیر مشکلات مالی است و چند بازیکن خوب تیم به همین دلیل از ما جدا شدند اما به احترام شهر و هواداران تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و برای رویارویی با تیم پالایش شازند آماده ایم.
وی افزود: تا اینجای لیگ عملکرد قابل دفاعی داشتیم و بازی با تیم سختکوش و پرمهره شازند با کادرفنی بسیار خوب و با دانش قطعا بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود.
برچسب ها :سید محمد یحیی زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰