۳ هفتست گیتی با داوری پیروز شده
جلوی گهر،پالایش نفت و مس
هیچ کس هم صداش در نمیاد
حمله افضل به گیتی پسند، شمسایی و عظیمی

سرمربی مس سونگون اظهارات جنجالی مطرح کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،علی افضل سرمربی مس سونگون حملات تندی علیه گیتی پسند، شمسایی و بهروز عظیمی انجام داد.
VS نمایشی بود؛ میدانم در باشگاه خاص چه خبر است!
سرمربی مس سونگون با بیان اینکه داوران برای استفاده از VS توجیه نشده بودند، گفت: این VS کاملاً برنامهریزی شده و نمایشی بود. حق مس ضایع شد و باشگاه وظیفه دارد به این مسئله ورود کند. باشگاه خاص، همه چیزها را برنامهریزی میکند. من در آن باشگاه زندگی کردهام و میدانم چه خبر است. حواشی مس در فوتسال قوی نیست، اما این باشگاه خاص در جمع کردن حاشیهها قدرتمند است.
بازیکنان مس سونگون راضی به حضور عظیمی در تیم نیستند
افضل در مورد کنار گذاشتن بهروز عظیمی، ستاره ملیپوش مس سونگون در آستانه دیدار با گیتیپسند که شنیده میشود به دلیل درگیری با سرمربی مس بوده، تصریح کرد: این نخستین رفتار نادرست عظیمی نبود و چنین اتفاقی برای پنجمین یا ششمین بار میافتاد. من تیم مس را در نظر گرفتم و حتی بازیکنان ما راضی نیستند که عظیمی در تیم باشد. او تا نیمفصل در مس سونگون جایی ندارد.
اگر مربیان تیم ملی ضمانت عظیمی را نمیکردند، رفتارهای او تکرار نمیشد
وی با انتقاد ضمنی از وحید شمسایی و دستیارانش خاطر نشان کرد: دیدار سال گذشته با گیتیپسند را به خاطر دارید؟ اگر سال گذشته با عظیمی برخورد میشد و مربیان تیم ملی ضمانت او را نمیکردند، این بازیکن بهجای یکی دو جلسه به مدت شش ماه محروم میشد. در آنصورت، چنین اتفاقاتی تکرار نمیشد. مربیان تیم ملی نباید به امور داخلی باشگاهها ورود کنند. نمیخواهم عظیمی را تخریب کنم، اما او باید یاد بگیرد که چنین رفتارهایی نداشته باشد.
برچسب ها :علی افضل ، علی افضل،مس سونگون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
از اول فصل هم گفتیم تا وقتی مافیای فوتسال(کریمی) با حمایت برادرانش در تهران و رفیق جون جونیش استاندار تو این تیم هست هر سال قهرمان میشن اخه کسی که جاهای بالا شغل داره دیگه چکار به فوتسال داره بره دنبال سیاست گیتی فقط با تیم بیرون زمین قهرمان میشه….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲