هاشم زاده: ملی پوشان ما مقابل پردیس خسته بودند/ با تمرکز و تلاش بالا بازی کردیم

سرمربی گهرزمین از بازی با پردیس گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد هاشم زاده سرمربی تیم گهرزمین سیرجان در مورد بازی با پردیس قزوین به Fut5al گفت: در بازی آخرمان مقابل تیم پردیس قزوین که تیم ما موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز میدان شود، تیم پردیس از بازیکنان باتجربه و ملیپوشان سابق، بازیکنان باکیفیت و همچنین چندین جوان مستعد برخوردار بود و کار را برای ما سخت کرده بود.
وی افزود: خوشبختانه با وجود چندین مصدوم و بازیکنانی که بسیار خسته از اردوی تیم ملی آمده بودند بازیکنان با تمرکز و تلاش بالا توانستند موقعیتهای زیادی خلق کنند و این بار توانستیم از موقعیتها بهتر استفاده کنیم. این برد نتیجه زحمات، همدلی و انگیزه بالای بازیکنان ما بود و امیدوارم در ادامه مسابقات هم بتوانیم همین روند خوب را ادامه دهیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰