کشاورز: شروع قدرتمندی داشتیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم/ مواظب مصدومیت بازیکنان بودیم

سرمربی گیتی پسند از پیروزی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم گیتیپسند اصفهان پس از دیدار تیمش مقابل شازند، عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و از شروع مقتدرانه گیتیپسند در این مسابقه سخن گفت.
محمد کشاورز در گفتوگو با Fut5al اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ما کار را خیلی خوب شروع کردیم و از همان ابتدای مسابقه تیم خوب شازند را تحت فشار گذاشتیم. خوشبختانه با یک نتیجه مطلوب و دلخواه به رختکن رفتیم.
وی درباره نیمه دوم مسابقه افزود: در نیمه دوم بیشتر به دنبال کنترل جریان بازی بودیم و سعی کردیم از بازیکنانمان مراقبت کنیم تا آسیبی متوجه آنها نشود.
سرمربی گیتیپسند در پایان گفت:به هر دو تیم خسته نباشید میگویم و از تکتک بازیکنانم تشکر میکنم که نهایت تلاش خود را در این دیدار انجام دادند و با تعصب برای موفقیت تیم به میدان رفتند.
برچسب ها :محمد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰