گربه دستش ب گوشت نمیرسیدمیگفت پیف پیف بو میده ، اگرمیبردیدنمیگفتیدبزرگساله ،میگفتیدماقوی هستیم، تعریف و تمجید کردن ازحریفان کارمردان بزرگ است ن امثال شما ک جزحسادت ونفرت چیزی ندارید
مدیران آسیایی برخورد کنند
شمس : کادرفنی و بازیکنان جوان زحمات زیادی کشیدهاند/افغانستان روح جوانمردی را رعایت نکردند

سرمربی سابق تیم ملی درباره از دست رفتن مدال طلا در بازی های جوانان آسیا توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین شمس درباره تقابل تیم ملی فوتسال جوانان ایران با افغانستان در فینال بازیهای آسیایی جوانان بحرین گفت: صعود مقتدرانه تیم زیر ۱۷ سال ایران به فینال مسابقات را تبریک میگویم. کادرفنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدهاند.
وی افزود: ر یک طرف فینال افغانستانی قرار دارد که روح جوانمردی را رعایت نکرده و با تیم بزرگسالان در مسابقات شرکت کرده است. حتی شنیدم از بازیکن ۲۵ ساله در ترکیب استفاده میکند.
مدیر فنی تیمهای ملی فوتسال تصریح کرد: طبیعی بود تیمهایی مثل ازبکستان و تایلند با رده سنی زیر ۱۷ سال نتوانند برابر افغانستان کاری پیش ببرند و با نتایج پرگل نتیجه را واگذار کردهاند. سوال این است که آیا افغانستان میتواند تیم بزرگسالان تایلند و ازبکستان را شکست دهد، پاسخ سوال منفی است.
مدیر فنی تیمهای ملی فوتسال خاطرنشان کرد: از کمیته ملی المپیک آسیا وکنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار میرود طوری برخورد کند که تیمی جرات استفاده از بازیکن غیر مجاز را نداشته باشد.
برچسب ها :حسین شمس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخه افغانستان مگه عددی هست مقابل ایران..اینا ی نگاه ب رزومه و بازی های ایران بکنند و ی نگاه ب تیم خودشون.. ایران همیشه تیم اول و قدرت اول آسیا بود و هست و افغانستان تیم اخراسیا و همیشه از ایران شکست میخوره الان نوجوانان افغانستان نبودن بزرگسال بودن.. ایران ۱۸تا۱۲تا۶تاگل ب افغانی میزد و افغانستان آبکش میکرد..الآنم تو عمرشون تاب حال طعم پیروزی نداشتن خیلی خوشحالن بس این افغانیا عقده برنده شدن دارن وگرنه ما تیم ایران کوهی از مدال و دریای از قهرمانی و مدال داریم و افغانستان مقابل ما قطره کوچک بیش نیست حالا هی بدون تا ب ایران برسن بیچاره ها حق دارن خوشحال باشند ازبس تمام عمرشون شکست خورد ن و بازنده بودن ..این پیروزی متقلب فریبکار افغانی
همیشه شکست خورده و بازنده رو خوشحال کرده وگرنه بخان ب اندازه ما قهرمانی و مدال کسب کنند حالا حالا باید بدون
اگه نتیجه برعکس بود نمیگفتی ضعیفه
الان باختید اینو میگی
اونا مال قبلا بود ایران نهایتا ۱۰تا گل میزد
الان دیگه زمونه عوض شده
پیشرفت میکنین خدا را شکر کنین در فینال انگیزه نداشتند بیشتر گل بزنند وگرنه مثل تایلند و ازبکستان ده دوازده تا گل میزدند . تایلندی که شما باهاش سه بر سه مساوی شدین باختین بد هم باختین قبول کنین جنبه باخت را داشته باشین و به تیم برنده گله ای حمله نکنین
عددی نبودن را با چشمت دیدی😂
این افغانستان همشون تقلبی بودند و این رو هم خودشون و هم تمام ایران و آسیا فهمیدند حالا دارن خودشون رو پاره می کنند ودم از اخلاق!!!! می زنند آخه کسی که تیمش سر تا پا تقلب هست اخلاق میفهمه؟!!روحجوانمردی میفهمه؟!!!
اینا دستشون تا دوسال آینده برای کل آسیا رومیشه
حالا ببینیم اینقدر قدرتمند شدند با تیم بزرگسالشون در مقابل ایران در عربستان چکار می کنند؟!!!!
دوسال دیگه
روح جوانمردی …
آخر بازی نتونستین اخلاق ورزشی رو رعایت کنید
الان دم از اخلاق میزنید
جوانمردی واخلاق شمارو دنیا دیدن همین برامون کافیه آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
افغانستان دیگه جزو قدرتهای فوتسال شده
ایرانم هم از قهرمانی دیگه فاصله میگیره
سلام و روز بخیر خدمت همه کسانی که نظر من رو میخونن جناب شمس خدا وکیلی خیلی دردت گرفته این رو بدون همیشه پیروزی با شما نخواهد بود این کشور جنگ زده اگه شکستتون داده بخاطر تراشه شما غرور وتکبرتون زیاد شده که شکست خوردید مرد باش اونی که ۲۵ ساله هستش رو پیدا کن و با سند حرف بزن یاعلی
میگی شنیدم ۲۵ ساله! یعنی خودت تحقیق نکردی! سه نفر از بازیکنای افغانستان به علت مسائل سنی از رقابتها محروم شدن. یعنی اون بازیکنای مسن اصلا تو بازی نبودن.
بعد ما خیلی روح جوانمردی رعایت کردیم با اون لگدی که آخر به دروازه بانشون زدیم و اون حمله دسته جمعی که به نیمکتشون داشتیم!
تیم ایران تاکتیک خاصی جز شوت نداشت
چرا وقتی تیم های دیگه رو بردن کسی نگفت سن بازیکنان افغانستان زیاد است هر وقت که شما باختین یه بهانه ای برای تحمت زدن دارید که بگید ما قوی هستیم فقط شما زورتون میاد مقابل افغانستان باختین چرا چرا واقعا اینقدر نا جوان مردین شما مرحوم تختی مثال جوانمردی میدونید
چرت نگو آقای شمس.بازیهای آسیایی مثل جام رمضان نیست که به همین راحتی بشه تقلبی رد کرد.اونجا اگه به کسی مشکوک بشن آزمایش میگیرن و سن واقعی مشخص میشه.بجای بهانه گیری و انداختن بی عرزگی خودتون به گردن دیگران،بفکر چاره باشین که همه کشورها بسرعت درحال پیشرفت هستن و ما بسرعت نشستیم سر جامون
اتفاقا تمام تیم های شرکت کننده اعتراض کردند به تقلب افغانستان، چون از بازیکنان بزرگسال استفاده کرده بودند ، ضمنا باید بادآورده شد که ۹۰ درصد بازیکنان افغانستان در ایران فوتبال یادگرفتند و الان برای ایران شاخ شدند ، ابن جماعت نمک نشناس که همه چیزش از ایران است هیچ وقت قدر شناس ایران نخواهد بود ، بهترین راهکار اخراج همه افغانی ها از ایران است .
آقای شمس عزیز اولن که تیمی ایران با اون همه ریشو سیبیل کسی بهشون نگفت از ۱۷سال سنشون بالاس دومن به خاطر اینکه از تیمی ملی افغانستان به خاطر جا زدن بالای سن شکایت شد ۳بازیکنشون که بزرگسالم نبودن از ۱۷گزشته بودن ولی به ۱۸نرسیده بودن اخراج شد دومن به تیمتون یاد بدید وقتی شکست میخورن ابروی یک کشورو نبرن گزارشگر عرب نشسته بود کلی داشت مسخره میکرد که اینجا ایران نیس اینجا بحرینه نمیتونید هرکاری دلتون میخادو کنید
آقای شمس شما فسادو تو فدراسیون فوتبال و فوتسال نمیبینین بازیکنانی بااستعداد که وضع مالیشون خوب نیست راه نمیدین من پسر برادرم تست مثبت داد حتی قبول هم شد ولی به دلایلی غیر موجه از لیست خط خورد خجالت بکشید خیلی تلاش کردم حتی با آقای صانعی و شمسایی از نزدیک صحبت کردم اما کسی پاسخ گو نبود ۲سال دویدم اما جزنامردی در شما چیزی ندیدم حالا هم کاری به بقیه کشورها ندارم تف به فسادی که شما ها دارین
باسلام و درود. وقتی فدراسیون فوتسال آسیا لیست تیم را تایید کرده من فکر میکنم سخن گفتن در مورد سن و سال بازیکنان فقط نوعی فرار از مسئولیت است .
بازی همینه به رو برد یه روز باخت . وقتی باختین نیاز نیست دنبال بهانه باشید باید تلاش را بیشتر کنید تا پیروز شوید .
البته لگد زدن بدون توپ به دروازه بان هم دور از اخلاقه
چرا دروغ می گویید
غرور زیاد ایرانی ها باعث شکست شان شد ایرانی ها هم بازی را باختند و هم اخلاق ورزشی شان صفر بود و است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰