اصغری مقدم:زمان کافی برای تمرین نداشتیم/ باید از میزبانی به بهترین نحو استفاده کنیم

سرمربی شهرداری ساوه از بازی با سن ایچ گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم شهرداری ساوه، در گفتگو با Fut5al در آستانه بازی با سن ایچ اظهار داشت: این بازی یک رقابت سخت و نزدیکی خواهد بود. ما از میزبانی خود به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد و امیدواریم که بازی پرقدرتی را به نمایش بگذاریم.
وی همچنین به محدودیتهای زمانی برای تمرین اشاره کرد و گفت: زمان کافی برای تمرین نداشتیم، اما سعی کردیم تمام نقاط قوت و ضعف خود را مرور کنیم. امیدوارم بتوانیم استارت خوبی در این مسابقه بزنیم.
برچسب ها :اصغری مقدم،سن ایچ ساوه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰