کد خبر : 301560
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1404 - 12:12
-

جابری: روز خوب پالایش نفت بود/ در حمله و دفاع عالی بودیم

جابری: روز خوب پالایش نفت بود/ در حمله و دفاع عالی بودیم

سرمربی پالایش نفت اصفهان از پیروزی تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم پالایش نفت اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل بهشتی سازه گرگان، عملکرد شاگردانش را ستود و این برد را نتیجه تلاش و تمرکز بازیکنانش دانست.

مهرداد جابری در گفت‌وگو با Fut5al اظهار کرد: ضمن خسته‌نباشید به هر دو تیم، فکر می‌کنم بازی را بسیار خوب شروع کردیم. از همان دقایق ابتدایی حریف را تحت فشار قرار دادیم و موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم. اگر توپ ما در همان ثانیه اول تبدیل به گل می‌شد، شاید نتیجه‌ای حتی بهتر از این رقم می‌خورد.

او درباره سبک بازی حریف گفت: تیم روبه‌رو نیز موقعیت‌هایی داشت و بیشتر نیمه خودشان نشسته بودند و چشم به ضدحملات داشتند. در برخی دقایق هم دروازه‌بان‌شان جلو می‌آمد و پاورپلی را در دستور کار قرار داده بودند.

جابری با تمجید از عملکرد شاگردانش افزود: فکر می‌کنم روز خوب بچه‌های ما بود. هم در حمله و هم در دفاع بسیار خوب کار کردند و کاملاً مستحق کسب سه امتیاز بودند.

سرمربی پالایش نفت اصفهان در پایان تأکید کرد:امیدوارم این روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. اگر بازیکنان ما می‌خواهند در بالای جدول بمانند و جزو تیم‌های بالانشین قرار بگیرند، باید بازی به بازی با تمرکز بالا ظاهر شویم و تمام امتیازات ممکن را کسب کنیم تا جایگاه‌مان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.