کد خبر : 301565
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1404 - 12:38
-

کشاورزی: مستحق سه امتیاز بودیم/ توپهایمان به در بسته خورد

کشاورزی: مستحق سه امتیاز بودیم/ توپهایمان به در بسته خورد

سرمربی سن ایچ از دربی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید کشاورزی، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ پس از پایان دربی این هفته، عملکرد شاگردانش را شایسته پیروزی دانست و از بدشانسی در لحظات پایانی ابراز تأسف کرد.

کشاورزی در گفت‌وگو با Fut5al اظهار کرد: خب بازی حساسی بود؛ دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. در هر دو نیمه کاملاً بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما متأسفانه هیچ‌کدام از توپ‌ها تبدیل به گل نشد.

او با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیم حریف افزود: گلر حریف امروز واقعاً روز خوبی داشت و در چند صحنه مانع گلزنی ما شد. در زدن ضربات آخر هم کمی بی‌دقت و کم‌تجربه عمل کردیم.

سرمربی سن‌ایچ تأکید کرد: قطعاً مستحق سه امتیاز بودیم. تعداد موقعیت‌هایی که خلق کردیم بسیار زیاد بود اما همه توپ‌ها به در بسته خورد.

کشاورزی در پایان ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته‌های آینده جبران کند: ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران، در بازی‌های بعد نتایج بهتری می‌گیریم و دل هواداران پرشور سن‌ایچ را شاد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.