مقتدرانه ایران قهرمان میشه 💪💫💪
پارساپور در گفتگو با Fut5al :
مس سونگون را به اوج برمیگردانیم/ انگیزه بالایی برای حضور در جام ملتهای آسیا دارم

بازیکن مس سونگون ورزقان گفت: به دنبال این هستیم که مس را به اوج برگردانیم چراکه این خواسته هواداران تیم ما است.
مجتبی پارساپور پس از پیروزی مس سونگون مقابل جوادالائمه شهرکرد به پایگاه خبری فوتسال گفت: خدا را شکر شرایط همه بچهها ما عالی است و توانستیم با ارائه یک بازی بابرنامه و با تمرکز بالا هفته اول نیم فصل دوم را با پیروزی ارزشمندی در شهرکرد پشت سر بگذاریم.
او افزود: باید یک خسته نباشید جانانه نیز به تیمخوب جوادالائمه شهرکرد بگویم که تماشاگران عزیزشان واقعا رفتار خوبی داشتند که واقعا لذت بردم. آنها مدام در حال تشویق تیمشان بودند و هیچگاه غیر از این را انجام ندادند.
پارساپور با مرور اتفاقاتی که برای مس در فصل جاری رخ داد تصریح کرد: با همه اتفاقاتی که برای خانواده مس رخ داد ما سعی کردیم تنها تمرکز خودمان را روی بازیها حفظ کنیم و بازی به بازی جلو برویم و همچنین بهترین عملکرد را داشته باشیم.
او تاکید کرد: ما از کنار هم بودن لذت میبریم و قطعا مس سونگون به بهترین روزهای اوجش بازمیگردد؛ این چیزی است که همه مردم آذربایجان منتظرش هستند و قول میدهم که روز به روز بهتر می شویم.
بازیکن خوش تکنیک مس از انگیزه های خود برای دعوت به تیم ملی گفت: پس از چند بازی مجددا لیگبرتر در ماه دی تعطیل خواهد شد تا مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود. من هم تمام تلاش خودم را میکنم تا آن روز به اردوی تیمملی دعوت شده و بتوانم به مسابقات آسیایی برم. دوست دارم به تیمملی کشور کمککنم و انشاالله قهرمان آسیا شویم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱