کد خبر : 301890
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1404 - 10:27
-

اصغری‌مقدم: با تمرکز کامل برای کسب سه امتیاز مقابل عرشیا شهرقدس آماده‌ایم

اصغری‌مقدم: با تمرکز کامل برای کسب سه امتیاز مقابل عرشیا شهرقدس آماده‌ایم

سرمربی شهرداری ساوه از بازی امروز تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پیش از دیدار حساس برابر عرشیا شهرقدس تأکید کرد شاگردانش با تمرکز کامل برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهند شد.

جواد اصغری‌مقدم در این باره به پایگاه خبری فوتسال گفت: «بازی سخت و نزدیکی در پیش داریم. در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.»

وی افزود: «کلید موفقیت ما در این دیدار، تمرکز بالا و کاهش اشتباهات است و امیدواریم بتوانیم نمایش خوبی ارائه کنیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.