افضل: برای کم کردن فاصله با صدر، به سه امتیاز نیاز داریم

سرمربی مس سونگون از بازی با بهشتی سازه می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پیش از دیدار خانگی مقابل بهشتی سازه گرگان ابراز امیدواری کرد شاگردانش با استفاده از امتیاز میزبانی به سه امتیاز مهم این مسابقه برسند.
علی افضل درباره شرایط بازی به پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی خوبی خواهد بود و هر دو تیم فوتسال باکیفیتی ارائه میکنند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز میزبانی را کسب کنیم. هر دو تیم به این امتیاز نیاز دارند؛ ما برای کم کردن فاصلهمان با صدر جدول تلاش میکنیم و تیم گرگان هم قصد دارد جایگاه خود را بهتر کند.
وی با اشاره به تمرینات هفته گذشته افزود: در طول هفته، تمرینات بسیار خوبی داشتیم و از نظر تاکتیکی و روحی کاملاً آماده این بازی هستیم. امیدوارم با تمرکز بالا و اجرای درست برنامهها، نتیجه مطلوبی بگیریم.
برچسب ها :علی افضل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰