دیدار مسسونگون- بهشتیسازه بدون تماشاگر شد

براساس تصمیم کارگروه مدیریت اضطرار آلودگی هوای استان آذربایجان شرقی، دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و بهشتیسازه گرگان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، براساس تصمیم کارگروه مدیریت اضطرار آلودگی هوای استان و به دلیل افزایش میزان غلظت آلایندههای جوی و آلودگی هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان، دیدار تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل بهشتیسازه گرگان امروز یکشنبه ۲ آذر، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
به گزارش دیدار دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ دور یکشنبه ۲ آذر در سالن پورشریفی تبریز برگزار میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰