حسنزاده: این پیروزی نقطه آغاز صعود ما در جدول نیمفصل دوم است

سرمربی پردیس از پیروزی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن زاده سرمربی تیم پردیس قزوین پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل پالایش نفت شازند در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و بهعنوان یک دیدار شش امتیازی از نظر جایگاه در جدول بسیار حساس بود. خوشبختانه توانستیم برنده شویم و این برد شروعی خوب برای نیمفصل دوم محسوب میشود. انشاءالله در بازیهای آینده هم با همین انگیزه و تلاش، بتوانیم در جدول صعود کنیم.
او همچنین از بازیکنان تیمش تقدیر کرد و گفت: خسته نباشید به بازیکنانم که با پشتکار و رعایت مسائل فنی که پیشتر به آنها گوشزد کرده بودیم، یک بازی کمنقص و پر تلاش ارائه دادند.
برچسب ها :محسن حسن زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰