کشاورزی: با تلاش و تجربه بازیکنان، سه امتیاز حساس را گرفتیم

سرمربی سن ایچ از پیروزی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید کشاورزی سرمربی تیم سنایچ ساوه پس از پیروزی مقابل تیم جواد الائمه شهرکرد به Fut5al گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم شهرکرد نسبت به نیمفصل اول متفاوتتر شده بود و مقابل تیم ما عملکرد خوبی داشت. این مسابقه سختی بود، اما با تلاش و تجربه بازیکنان توانستیم ۳ امتیاز ارزشمند کسب کنیم.
کشاورزی در ادامه با تقدیر از بازیکنانش افزود: از بازیکنانم تشکر میکنم که به بهترین شکل ظاهر شدند و تمام تاکتیکهایی که تمرین کرده بودیم را اجرا کردند. ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و امیدواریم با ادامه روند پیروزیها، دل مردم ساوه را شاد کنیم.
برچسب ها :سعید کشاورزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰