کشاورز: بازی را خوب شروع کردیم اما بدشانسی و کمدقتی مانع پیروزی شد

سرمربی گیتی پسند از شکست تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتیپسند پس از شکست تیمش مقابل پالایش نفت بندرعباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال اظهار داشت: «بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدای مسابقه، تیم بندر را تحت فشار قرار دادیم. در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم، اما متأسفانه با بیدقتی از دست رفت.»
او ادامه داد: «تیم پالایش نفت بندرعباس از موقعیتهایش بهتر استفاده کرد و گلهای خود را به خوبی حفظ کرد که به آنها تبریک میگویم. بازیکنان ما نیز تلاش زیادی کردند و موقعیتهای خوبی داشتند، اما امروز روز تیم بندر بود و ما در این بازی هم کمی کمدقت و هم بدشانس بودیم.»
برچسب ها :محمد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰