کد خبر : 302630
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 - 9:42
-

حسن زاده:سه نفر از بازیکنان ما به آنفلوآنزا مبتلا شده‌اند/کار برای هر تیمی مقابل فولاد زرند سخت خواهد بود

حسن زاده:سه نفر از بازیکنان ما به آنفلوآنزا مبتلا شده‌اند/کار برای هر تیمی مقابل فولاد زرند سخت خواهد بود

سرمربی پردیس از بازی با فولاد زرند می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن زاده سرمربی تیم پردیس قزوین در آستانه دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با اشاره به شرایط حریف و تیم خود به Fut5al گفت: این هفته میزبان تیم خوب فولاد زرند هستیم که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و با سرمایه‌گذاری قابل توجه بازیکنان باکیفیت و کادرفنی باتجربه‌ای جذب کرده است. بدون شک کار برای هر تیمی مقابل آنها سخت خواهد بود.

حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه سه نفر از بازیکنان ما به آنفلوآنزا مبتلا شده‌اند و با محدودیت نفرات مواجه هستیم، شرایط کمی دشوارتر خواهد بود. با این حال، بازیکنان ما با توجه به شروع خوب نیم‌فصل دوم و کسب شش امتیاز، با روحیه بالا مصمم هستند تا با یک بازی خوب، سومین برد نیم‌فصل را کسب کرده و آن را تقدیم هواداران عزیزمان کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.