کشاورز: سختترین بازی فصل را با تمرکز و تلاش شاگردانم به برد تبدیل کردیم

سرمربی پالایش نفت شازند از پیروزی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت شازند پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل جوادالائمه شهرکرد، این دیدار را یکی از سختترین بازیهای فصل توصیف کرد و از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
کشاورز درباره شرایط پیش از بازی به پایگاه خبری فوتسال گفت: با توجه به اینکه تا هفته ۱۷ هنوز برد خانگی نداشتیم و بحران عدم نتیجهگیری فشار بسیار زیادی روی تیم، بازیکنان و خودم وجود داشت، تمام تلاش خودم را کردم که شرایط روحی و روانی تیم به آرامش برسد تا با تمرکز وارد زمین شوند.
سرمربی پالایش نفت درباره شناخت تیم حریف و روند مسابقه توضیح داد: تیم شهرکرد در نیمفصل دوم کاملاً تغییر کرده و با کیفیت بازی میکرد. این بازی برای ما مثل یک دیدار شش امتیازی بود و میدانستم سختترین بازی فصل تا اینجا خواهد بود. اما شناخت کافی از رقیب و هماهنگی بازیکنان با شرایط فنی مدنظر، به ما کمک کرد گلهای زیادی بزنیم و عملکردی عالی و با کیفیت ارائه کنیم. البته در برخی موارد فنی هنوز نیاز به تمرین بیشتری داریم.
وی درباره جریان بازی و بازگشت تیمش افزود: تیم شهرکرد با تمام توانش بازی کرد و از ما جلو افتاد، اما شاگردانم با تمرکز، تلاش و اعتماد به کیفیت فنی و توضیحاتی که بین دو نیمه داده شد، در نیمه دوم فوقالعاده بازی کردند و نتیجه را از باخت به برد تبدیل کردند.
کشاورز در پایان ضمن تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و هواداران گفت: این برد را به کارکنان ارزشمند پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، مدیریت، هیأت مدیره، مدیرعامل، همکاران و بازیکنان عزیز و هواداران تقدیم میکنم. همچنین به کادر فنی و تیم جوادالائمه شهرکرد خسته نباشید میگویم و از تیم داوری که عالی و بدون اشتباه بودند و با قضاوت سطح بالا کمک کردند بازی با کیفیت دنبال شود، تشکر میکنم.
برچسب ها :فرهاد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰