کشاورز: پرسهای ما موفق بود و موقعیتهای زیادی خلق کردیم/نیمه دوم با کارهای ترکیبیتر به پیروزی رسیدیم

سرمربی گیتی پسند از بازی تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل پردیس قزوین، کیفیت این دیدار را مطلوب ارزیابی کرد و عملکرد شاگردانش را قابلتحسین دانست.
کشاورز درباره روند مسابقه به پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود. از همان ابتدای مسابقه تلاش کردیم تیم خوب قزوین را تحت فشار بگذاریم و خوشبختانه در بیشتر دقایق موفق شدیم پرس مؤثری داشته باشیم و موقعیتهای خوبی خلق کنیم.
او درباره نیمه دوم نیز افزود: در ۲۰ دقیقه دوم هم عملکرد تیمیمان بهتر شد و کارهای ترکیبی بیشتری انجام دادیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم و به یک برد ارزشمند برسیم.
سرمربی گیتیپسند در پایان با تقدیر از عملکرد دو تیم گفت: به هر دو تیم خسته نباشید میگویم. از تکتک بازیکنان خودمان هم تشکر میکنم؛ بسیار پرتلاش، منظم و مسئولانه ظاهر شدند.»
برچسب ها :محمد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰