کد خبر : 303338
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1404 - 20:16
-

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

برای مس و گیتی‌پسند هم حریف راحتی در ساوه نخواهیم بود/ باید اکبر کاظمی را اول فصل می‌گرفتیم

برای مس و گیتی‌پسند هم حریف راحتی در ساوه نخواهیم بود/ باید اکبر کاظمی را اول فصل می‌گرفتیم

داوود باقری گفت: در بازی با گهرزمین جانانه جنگیدیم و قطعا برای مس سونگون و گیتی‌پسند هم حریف راحتی در ساوه نخواهیم بود.

داوود باقری مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص دیدار تیمش با گهرزمین گفت: بازی بسیار جذابی بود که دو تیم تمام توان خود را برای کسب نتیجه انجام دادند اما در نهایت با اینکه یک بار از حریف پیش افتادیم، در دو دقیقه به پایان بازی ورق به سمت آنها برگشت ولیکن سن‌ایچ ناامید نشد و در نهایت نیز در واپسین ثانیه ها توانست گل تساوی را بزند.

او افزود: اگرچه امتیازات بین ما و گهرزمین تقسیم شد اما تماشاگران بازی فوق‌العاده هیجانی و جذابی را تماشا کردند. نکته ارزشمند از نظر من این بود که تیم ما برای نباختن با تمام وجودش جنگید و در نهایت هم اجازه نداد در خانه بازنده باشد و شاید اگر اواسط بازی قدری خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده باشیم. ما این فصل جزو تیم های با کمترین باخت در جدول هستیم که در خیلی از این تساوی‌ها پتانسیل بردن داشتیم.

باقری با بیان اینکه تیمش در ساوه جانانه فوتسال بازی می‌کند، گفت: شما شک نکنید ما مقابل مس سونگون و گیتی‌پسند هم در ساوه همین گونه خواهیم بود و از الان می‌گویم ضمن احترام به آنها، قطعا حریف ساده‌ای برای این دو تیم بالای جدولی نخواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در خصوص میزان رضایتش از این تیم گفت: با ۱۰درصد اختلاف همان تیمی شده‌ایم که پیش‌بینی می‌کردم. به هر حال در مورد جایگاه تیم در جدول همان‌طور که قبلا گفته بودم در جمع پنج تیم بالایی قرار داریم و اگر امروز بهتر از این جایگاه نیستیم شاید به دلسوزی و دلرحمی ابتدای فصل من برای جذب دو بازیکن برمی‌گردد که در مقطعی باعث دردسر شد. مصدومیت های غیرمترقبه ما هم مزید بر علت بود اما فکر می‌کنم ما باید اکبر کاظمی را از اول فصل می‌گرفتیم چون در خط جلو احتیاج به تقویت داشتیم.

او در خاتمه خاطرنشان کرد: باید از همه بازیکنان و کادرفنی پرتلاش تیم تشکر کنم که موفقیت های ما بدست نمی آمد مگر با همدلی و همراهی همه ارکان باشگاه که شکر خدا در سن‌ایچ به شکل خوبی در جریان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.