کد خبر : 303281
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1404 - 8:57
-

جامدی: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ امیدوارم به چیزی که لایقش هستیم برسیم

جامدی: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ امیدوارم به چیزی که لایقش هستیم برسیم

بازیکن پالایش نفت شازند از پیروزی تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سهیل جامدی، بازیکن تیم فوتسال پالایش نفت شازند، پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل جوادالائمه شهرکرد، با اشاره به اهمیت این دیدار به Fut5al گفت: ما یک هفته تمرینات شاداب و پُرنشاطی را پشت سر گذاشتیم. این مسابقه برای ما یک بازی ۶ امتیازی و بسیار مهم بود و واقعاً به این برد نیاز داشتیم. بازی جذاب و تماشاگرپسندی بود و هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند. تمام بازیکنان تلاش کردند تاکتیک‌هایی را که آقای کشاورز تأکید کرده بودند، به بهترین شکل اجرا کنند و خدا را شکر نتیجه‌اش پیروزی بود.

جامدی همچنین از عملکرد تیم جوادالائمه شهرکرد تمجید کرد: تیم شهرکرد واقعاً قابل احترام است. به نظرم جایگاه فعلی‌شان در جدول حقشان نیست. تیم بسیار باکیفیتی دارند و امیدوارم در ادامه مسیر اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

جامدی با اشاره به پتانسیل تیم خود گفت: تردیدی ندارم که تیم ما به روزهای بسیار خوبی خواهد رسید. این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است؛ هم سرمربی باتجربه و بادانش مثل آقای کشاورز را دارد، هم کادر توانمند و هم بازیکنان باکیفیت. امیدوارم به چیزی که لایقش هستیم برسیم.»

او درباره گل‌های خود نیز اظهار کرد:دو گلی که زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود. گل‌زنی برای من ملاک نیست؛ مهم‌ترین چیز سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی کشورم دعوت شوم. واقعاً یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.