کد خبر : 303715
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1404 - 13:02
-

کشاورز:هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند/منطقی بازی کردیم و بردیم

کشاورز:هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند/منطقی بازی کردیم و بردیم

سرمربی گیتی پسند از پیروزی تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه به Fut5al گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود. به نظرم هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند، از یک بازی زیبا و سریع لذت بردند.

او ادامه داد: تیم ما یک بازی منطقی ارائه داد، از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و توانستیم در یک دیدار سخت به پیروزی برسیم. جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که بسیار پر تلاش بودند.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.