ساوه چند بازیه از داوری سود میبره
هفته قبل هم بخاطر ضربه زدن به توپ در داخل زمین توسط مربیشون باید سرمربیشون اخراج میشد
یه پنالتی هم به ضررشون گرفته نشد
هفته های قبلی هم مقابل گهر سود بردن الان مظلوم نمایی میکنن
خطای دید داور به ضرر سنایچیها تمام شد/ اسماعیلپور پاسوز خطای امیری شد

خطای دید داور دیدار سنایچ ساوه و مس سونگون ورزقان به ضرر بازیکن کلیدی سنایچ تمام شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دیدار تیمهای سنایچ و مس سونگون ورزقان در یکی از صحنههای مهم بازی در حالی که سنایچ پاورپلی کرده بود، توپربایی بهروز عظیمی و حرکت انفجاری او به سمت دروازه میزبان در کش و قوس با احمد اسماعیلپور و امیر امیری بازیکنی که پیراهن پاورپلی را بر تن کرده بود در نهایت با سرنگون شدن او متوقف شد تا داور به سمت استفاده از کارت قرمز برود.
اشتباه داوری در دیدن این صحنه چالشبرانگیز و عدم تشخیص پشت پای امیری به بهروز عظیمی باعث شد تا وی کارت قرمز را به بازیکن کارکشته ساوجیها نشان دهد و احمد اسماعیل پور را از زمین مسابقه اخراج کند. حالا از ساوه خبر میرسد که مسئولان باشگاه سنایچ با استخراج این صحنه و تسلیم به کمیته داوران به دنبال اثبات بیگناهی محرز اسماعیلپور هستند چراکه قطعا با محرومیت او، در دیدارهای پیشرو نیز متضرر خواهند شد.
گفتنی است دیدار تیمهای سنایچ ساوه و مس سونگون ورزقان با پیروزی سه بر دو مس سونگون در سالن فجر ساوه به پایان رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱