کد خبر : 304095
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1404 - 12:43
-

کشاورز: از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم/ جوانانی که بازی دادیم عملکرد بسیار خوبی داشتند

کشاورز: از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم/ جوانانی که بازی دادیم عملکرد بسیار خوبی داشتند

سرمربی گیتی پسند از پیروزی تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی‌پسند، پس از پیروزی تیمش مقابل جوادالائمه شهرکرد،به Fut5al گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در همان دقایق ابتدایی نیمه اول موفق شدیم دروازه تیم شهرکرد را باز کنیم، اما در ادامه نتوانستیم آن‌طور که انتظار داشتیم مسلط و منسجم بازی کنیم و به‌طور کلی از عملکرد نیمه اول رضایت نداشتم. با این حال در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد؛ گردش توپ و سرعت بازی افزایش پیدا کرد و کارهای تیمی و ترکیبی خوبی انجام دادیم که خوشبختانه در نهایت به کسب یک نتیجه مطلوب و پیروزی در این دیدار منجر شد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان افزود: در کنار نتیجه که برای ما اهمیت زیادی داشت، تلاش کردیم از جوانان مستعد تیم نیز استفاده کنیم که خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه از خود نشان دادند.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان ضمن قدردانی از دو تیم گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و برای تیم خوب جوادالائمه شهرکرد در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.