بزرگوار شما با این پیش داوری از قبل رای برعلیه تیم پالایش صادر کردی کدام تیم حرفه ای از پنج روز قبل از راه زمینی تیمش رو راهی مسابقه میکنه در ضمن مگر سازمان هواپیمایی اختیارش دست تیم پالایشه که هر ساعت وبازه زمانی بتونه بلیط برای ۲۵ نفر صادر کنه این تیم ۴ بار اقدام به تهیه بلیط کرد که هر ۴مورد کنسل شد در ضمن چرا تیم ساوه سفرش به بندر عباس لغو کرد که اونم شرایطش مشابه نیم پالایش بود وبدون هیچ مشگلی بازیشون کنسل شد شما چه منفعتی میبرین تز اینکه ۳امتیاز به حساب تیم پردیس واریز بشه؟ اگر یک رسانه نتونه عاداانه تیتر بزنه باید به انگیزه اون رسانه شک کرد شماها بدون درک شرایط تیم پالایش رو محکوم میکنید چطور توقع دارین مسئولین این تیم جان بازیکناش رو به خطر بندازه درصورتی که هواشناسی ۴روز هشدار قرمز صادر کرده واقعا متاسفم برای شما.
سفر ناتمام پالایشیها و یک بازی که هرگز آغاز نشد؛ در انتظار تصمیم کمیته انضباطی

پرونده بازی پردیس قزوین با پالایش نفت به کمیته انضباطی رفت.
پایگاه خبری فوتسال/ سید حامد اردهالی:دیدار تیمهای فوتسال پردیس قزوین و پالایش نفت بندرعباس، که قرار بود پنجشنبه گذشته در قزوین برگزار شود، به یکی از مبهمترین پروندههای این فصل لیگ فوتسال تبدیل شده است؛ مسابقهای که نه سوت آغازش به صدا درآمد و نه تیم میهمان خود را به محل برگزاری رساند.
طبق برنامه، پالایش نفت بندرعباس میتوانست از روز سهشنبه با سفر به تهران و سپس عزیمت زمینی به قزوین، مشکلی برای حضور در این دیدار نداشته باشد. با این حال، مسئولان این تیم در روزهای منتهی به مسابقه، شرایط جوی و لغو پروازها را دلیل اصلی عدم سفر اعلام کردند؛ موضوعی که در ظاهر قابل درک بود، اما با گذشت زمان، ابهامات زیادی پیرامون آن شکل گرفت.
سازمان لیگ فوتسال برای همراهی با تیم بندرعباسی، یکبار زمان مسابقه را تغییر داد و بازی را از پنجشنبه به جمعه موکول کرد تا فرصت بیشتری برای سفر فراهم شود. با این وجود، حتی پس از این تعویق نیز پالایشیها راهی تهران نشدند تا بازی به طور کامل منتفی شود.
این در حالی است که بر اساس مستندات موجود و اظهارات سرپرست تیم پالایش نفت بندرعباس، در همان بازه زمانی، چندین پرواز از بندرعباس به تهران انجام شد؛ بهخصوص پروازهای روزانه که طبق روال همیشگی، احتمال لغو بسیار کمتری نسبت به پروازهای شبانه دارند. با این حال اینطور که مدیرعامل باشگاه پردیس مدعی شده عمده تلاشهای تیم پالایش نفت برای پروازهای شب بوده؛ پروازهایی که همواره با ریسک بالای لغو مواجهاند.
نکته قابل توجهتر، اظهارات سرپرست تیم پالایش نفت بندرعباس است که اعلام کرده بود این باشگاه توانسته تعدادی از اعضای کادر فنی و اجرایی خود را اعزام کند. موضوعی که این سؤال جدی را ایجاد میکند: اگر امکان اعزام کادر وجود داشته، چرا حداقل بخشی از بازیکنان زودتر راهی تهران نشدند تا مسیر حضور تیم در قزوین هموار شود؟
در شرایطی که پنج روز برای رسیدن به محل برگزاری مسابقه زمان وجود داشت، انتظار میرفت تیم میهمان با استفاده از مسیرهای جایگزین زمینی یا هوایی، خود را به قزوین برساند؛ مسئلهای که حالا این شائبه را تقویت کرده که شاید تمایل چندانی برای انجام این بازی در موعد مقرر وجود نداشته است.
در نهایت، پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتسال ارسال شده و تصمیمگیری نهایی درباره نتیجه بازی و مسئولیت عدم برگزاری آن، بر عهده این کمیته خواهد بود. تصمیمی که میتواند تأثیر مهمی در جدول رقابتها و همچنین رویههای انضباطی لیگ در مواجهه با چنین اتفاقاتی داشته باشد.
باید دید کمیته انضباطی با بررسی مستندات دو باشگاه، این بازی برگزارنشده را چگونه قضاوت خواهد کرد؛ مسابقهای که هنوز شروع نشده، اما حاشیههایش مدتهاست آغاز شده است.
برچسب ها :تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱