خبیری: بهشتیسازه با وجود مشکلات به دنبال پیشرفت و بقا در لیگ است / امیدوارم شبی خاطرهانگیز رقم بزنیم

سرمربی بهشتی سازه از بازی تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن خبیری، سرمربی تیم فوتسال بهشتیسازه، در آستانه دیدار پیشروی تیمش، درباره شرایط فعلی و اهداف این تیم تا پایان فصل توضیحاتی ارائه داد.
خبیری با اشاره به روند کلی تیمش گفت: تیم بهشتیسازه در ادامه برنامهریزیای که تا پایان فصل داشته، از نظر پیشرفت فنی روند خوبی را طی میکند. هرچند در بحث نتیجهگیری آنطور که انتظار داشتیم موفق نبودهایم که این موضوع دلایل مختلفی از جمله قرعه سخت مسابقات، مصدومیتها و بیماری بازیکنان در هفتههای اخیر داشته که برای همگان روشن است.
وی ادامه داد: با این حال، تمام تدابیر لازم را اندیشیدهایم و با تمرکز و تلاش کادر فنی و بازیکنان، سعی کردهایم در کنار ادامه روند پیشرفت فنی تیم، برای کسب نتایج لازم و جمعآوری امتیازات مورد نیاز جهت ماندن در لیگ تا پایان فصل، تحلیل و آنالیز دقیقی داشته باشیم.
سرمربی بهشتیسازه درباره حریف پیشرو اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که یکی از بهترینهای ایران و آسیاست. تیمی با ساختاری مشخص که سالها فقط برای قهرمانی در لیگ حضور داشته، بیشترین تعداد ملیپوش را در اختیار دارد و شاکله اصلی آن در سالهای اخیر تغییرات زیادی نکرده است.
خبیری با اشاره به شرایط تیم خود خاطرنشان کرد:«تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. تنها مسئلهای که کمی ما را اذیت کرده، ویروسی است که وارد تیم شده و ممکن است مثل هفته قبل یکی دو بازیکن را در اختیار نداشته باشیم، اما سایر بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا در تمرینات حاضر بودهاند و انگیزه لازم برای این دیدار را دارند.
وی در پایان گفت: امیدوارم در کنار هواداران پرشورمان بتوانیم، شبی خاطرهانگیز را در فوتسال رقم بزنیم.
برچسب ها :محسن خبیری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰