اصغریمقدم: به سه امتیاز نیاز داشتیم/ بازیکنانم مزد تلاششان را گرفتند

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه از عملکرد شاگردانش پس از پیروزی پرگل مقابل پردیس قزوین ابراز رضایت کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغریمقدم سرمربی تیم شهرداری ساوه پس از دیدار مقابل پردیس قزوین در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما به دنبال کسب سه امتیاز بودیم. دو بازی مهم را پشت سر هم داریم و هدفمان این بود که از انتهای جدول فاصله بگیریم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.
وی با اشاره به آنالیز حریف افزود: در مجموعه آنالیز خوبی از تیم پردیس قزوین داشتیم. این تیم با وجود کادر فنی و بازیکنان خوب و باکیفیت، حریف قابل احترامی بود، اما بازیکنان ما بسیار پرتلاش ظاهر شدند و مزد زحمات و تلاششان را گرفتند.
سرمربی شهرداری ساوه ادامه داد: این بازی را فراموش میکنیم و تمرینات و ریکاوری را برای دیدارهای آینده آغاز خواهیم کرد.
اصغریمقدم در پایان ضمن قدردانی از هواداران گفت: از هوادارانمان که ما را تنها نگذاشتند تشکر میکنم. تلاش میکنیم رفتهرفته بهتر شویم و با عملکردمان دل آنها را شاد کنیم.
برچسب ها :جواد اصغری مقدم
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰