کد خبر : 304488
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1404 - 8:45
-

کشاورز: فوتسال روی خوشش را به ما نشان نداد/ با وجود همه مشکلات به جایگاه واقعی‌مان می‌رسیم

کشاورز: فوتسال روی خوشش را به ما نشان نداد/ با وجود همه مشکلات به جایگاه واقعی‌مان می‌رسیم

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت شازند معتقد است تیمش علی‌رغم نمایش قابل قبول، نتوانست از موقعیت‌های پرشمار خود استفاده کند و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز سرمربی تیم پالایش نفت شازند پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پالایش نفت اصفهان در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: باید در ابتدا بگویم فوتسال روی خوبش را به ما نشان نداد و برخلاف جریان بازی در نیمه اول متأسفانه یک گل دریافت کردیم. موقعیت‌های زیادی ساختیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتیم.

وی با اشاره به روند نیمه دوم گفت: بین دو نیمه نکات فنی و نقاط ضعف تیم حریف را به بازیکنان گوشزد کردیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما دروازه‌بان تیم حریف که روز فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کرد، اجازه گلزنی به ما نداد. حتی در بازی پاورپلی هم چندین موقعیت داشتیم، اما درخشش گلر حریف و بی‌دقتی در ضربات نهایی باعث شد به گل نرسیم و در نهایت روی یک اشتباه در لحظات پایانی، گل دوم را دریافت کنیم.

سرمربی پالایش نفت شازند در ادامه تأکید کرد:به‌هیچ‌وجه دنبال بهانه‌جویی نیستیم و قطعاً دوباره با تلاش بیشتر ادامه می‌دهیم. به همه نشان خواهیم داد که تیم شازند با وجود تمام مشکلات، مصدومیت‌ها، زمان کم ریکاوری و تمرین محدود بین بازی‌ها، با داشتن بازیکنان باغیرت و با تکیه بر تجربه، در این شرایط سخت به جایگاهی که حقش است خواهد رسید؛ آن هم در فصل اول تیمداری.

کشاورز در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: از تماشاگران شازند بابت اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌شان را کسب کنیم عذرخواهی می‌کنم. واقعیت‌های مهمی وجود دارد که در زمان مناسب به آن‌ها می‌پردازم، اما این قول را می‌دهم که تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا در بازی آینده مقابل تیم خوب و باکیفیت مس سونگون، بهترین عملکرد را داشته باشیم و با کسب نتیجه مطلوب، دل هواداران را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۶ دی ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۱

آقاى کشاورز وقتى تیم اراک رو مثل تیم قم انداختى لیگ یک نشان خواهى داد چکاره هستى !!!!! برو دنبال کارت بابا لیگ تمام سد همش دارى می بازى؟!!!!!