کد خبر : 304650
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1404 - 9:49
-

اصغری‌مقدم: برای کسب سه امتیاز خانگی مقابل پالایش نفت بندرعباس تلاش می‌کنیم

اصغری‌مقدم: برای کسب سه امتیاز خانگی مقابل پالایش نفت بندرعباس تلاش می‌کنیم

سرمربی شهرداری ساوه از بازی تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم شهرداری ساوه پیش از دیدار این تیم مقابل پالایش نفت بندرعباس به Fut5al گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چرا که پالایش نفت بندرعباس تیمی خوب و باکیفیت است. هرچند این تیم در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده، اما از نظر فنی تیم قابل احترامی به شمار می‌رود.

اصغری‌مقدم با اشاره به شرایط تیم شهرداری ساوه افزود: با توجه به کسب سه امتیاز در دیدار هفته گذشته، تیم ما از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آنالیز دقیقی نیز از تیم حریف انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما استفاده از امتیاز میزبانی و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است تا بتوانیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم و در جدول به جایگاه امن‌تری برسیم.

سرمربی شهرداری ساوه در پایان گفت: از تماشاگران عزیز ساوه‌ای درخواست می‌کنم مانند هفته‌های گذشته با حضور پرشور خود تیم را حمایت کنند تا با همت بازیکنان و حمایت هواداران، بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.