کد خبر : 305144
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1404 - 18:46
-

خوراکچی: حرمت تیم ملی خط قرمز ماست/ برای حفظ شأن تیم ملی اردو را ترک کردیم

خوراکچی: حرمت تیم ملی خط قرمز ماست/ برای حفظ شأن تیم ملی اردو را ترک کردیم

محمود خوراکچی تأکید کرد تصمیم کادر فنی تیم ملی فوتسال برای ترک اردو، اقدامی مسئولانه و در راستای حفظ شأن، نظم و حرمت تیم ملی بوده و این تصمیم با جمع‌بندی مشترک کادر فنی و هدایت وحید شمسایی اتخاذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمود خوراکچی، مربی تیم ملی فوتسال ایران، درباره تصمیم اخیر کادر فنی مبنی بر ترک اردوی تیم اظهار داشت: «تیم ملی فوتسال ایران یک سرمایه ملی است و جایگاه آن فراتر از اشخاص، سلیقه‌ها و مجموعه‌ها تعریف می‌شود. بر همین اساس، حفظ قداست، نظم و شأن تیم ملی همواره یکی از اصول بنیادین کادر فنی بوده و خواهد بود.»

وی با اشاره به فضای حاکم بر تیم ملی افزود: «در مقاطعی که چارچوب‌های حرفه‌ای، انضباطی و اخلاقی تیم ملی با چالش مواجه می‌شود، کادر فنی موظف است با نگاهی مسئولانه و به‌دور از هیجان، تصمیم‌هایی اتخاذ کند که منافع بلندمدت تیم ملی را تضمین کند. حضور و فعالیت در هر شرایطی الزاماً به معنای کمک به تیم ملی نیست.»

خوراکچی با تأکید بر جایگاه ویژه پیراهن تیم ملی گفت: «پیراهن تیم ملی نماد احترام، تعهد و غرور ملی است و برخورد با این جایگاه باید بر پایه اصول، آرامش و مسئولیت‌پذیری صورت گیرد. حفظ حرمت تیم ملی، خط قرمزی است که نمی‌توان نسبت به آن مسامحه داشت.»

مربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد:«تصمیم اتخاذشده، نتیجه جمع‌بندی و نگاه مشترک کادر فنی تیم ملی و در چارچوب سیاست‌ها و رویکردهای حرفه‌ای تیم، با هدایت وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی، بوده است. هدف اصلی این تصمیم، حفظ آرامش، انسجام و اعتبار تیم ملی فوتسال ایران است.»

وی در پایان گفت:«امیدواریم تیم ملی فوتسال ایران با تکیه بر همین اصول، مسیر موفقیت خود را با حمایت و همراهی مردم ادامه دهد و همچنان مایه افتخار کشور باشد.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۲:۵۶

اگه کسی فهمید مشکل شمسایی و تیم ملی چیه به ما هم بگه!!

فتل پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۷

آقای شمسایی به خاطر بازیکن ندادن گیتی پسند به تیم ملی اینکارو کردن

محمد جمعه , ۱۹ دی ۱۴۰۴ - ۲۳:۵۴

متاسفانه شمسایی نظرات شخصی و جناحی خودش رو توی تیم ملی وارد میکنه و بین بازیکنها و تیم‌ها تفرقه میندازه، شمسایی زددتر برکنار بشه به نفع تیم ملی‌مون هست

سیدجواد چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۴:۱۲

این چه وضعی اخهههه…
بی اخلاقی وبی حرمتی توهمه ی ارکان مملکت رخنه کرده هم تومملکت هم مردم!
دلیل عمده همشون دوتامسئله است.
یک،متاسفانه مال حرام وشبهه دار واردزندگیامون شده
دو،عداوت ودشمنی وحسادت وفخرفروشی تکبربیدادمیکنه
مامردم نجیب،باحیا ومهربون ومتواضع وباایمانی بودیم
هممون این خط کشیهای الکی این دوقطبی کردن جامعه
این تفکرمسخره ی هرکی باایمان ووطن دوست مثل ماوشبیه مابایدباشه
حرف زدنش،نگرشش،تیپش،سلیقه اش واعتقادوباورش و…
یعنی لپ کلام یا باما یابرما…ازکجااومداین تفکرمسخره ی مزخرف تفرقه انگیز
چرا اون مهرومحبت وهمبستگی وتواضع ومیهمن پرستی مون
جاشوداده به این اختلافات،حسادتها،دشمنیها،تفرقه ودودستگی ها
داریم به بیراه میریم همه ی ما بچه مسلمون وایرونی هستیم
بچه شیعه های علی ابن ابیطالب ع همیشه بودیم وهستیم
مثل قبل با تیپ های مختلف،اختلاف نظرهای سیاسی وسلایق مختلف
ولی همه زیریه بیرق وپرچم سیدالشهدا ع زی علم قمرمنیربنی هاشم
متحد،یکصدا،همدل وهمزبون…چمون شده اخههه
نکنیدتوروبه ولای علی ع انقدرخط کشی ودودستگی بوجودنیاریم
داریم همه ی باورها واعتقادات وارزش هاروازبین میبریم
تمومش کنیم.
بیایید به حق رسول الله ص یه یاعلی ع بگیم دوباره بشیم آدمهای سابق
دست ازعداوت ها وحسادتها ودشمنیها ودودستگی واختلافات بیهوده برداریم
ازهرحرف ورفتار و کرادار فتنه انگیزواختلاف افکن دوری کنیم مثل سالیان قبل
بشیم انگشتهای یک دست که یک جورو یگ مدل نیستن ولی باهم ومتحد یک مشت قوی ومحکم جدایی ناپذیرندانشاالله✌خاک کف پای تمام بچه مسلمونا وبچه شیعه های مرتضی علی ع مخلص همتون سیدجواد🙏زنده وپاینده باد
ایران اسلامی باتمام قومیت ها اقوام وگویش ها وجنسیت ها وسلیقه ها
به امیدحق انشاالله🤲به امیدروزهای شیرین وامیدبخش آینده باذن الله یاعلی ع مددی🤝

رضام شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۷

افراط و تفریط یک کلام. تندرویی تو هر مسئله ای آخرش میشه این. یا باید قبول کنی حق با منه یا بهت می قبولونیم حق با منه! نهایتش اگه به هیچ وجه قبول نکردی اصلا اشکال نداره برچسب دشمن و عامل صهیونی آماده و حاضره!

حسین چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۵

ماشاالله به غیرتتون

شاهین چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۰

اگر حرمت برای تیم ملی قائل بودند فرد معلوم الحالی مثل شمسایی سرمربی نمیشد،

یک ایرانی پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۹

معلوم الحال یعنی خوب بودن با اهل بیت زندگی کردن وکشورایران رادوست داشتن ؟؟!!

مهدی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۸

دوزاری پر حاشیه که نه سواد مربیگری داره و نه اخلاق حرفه ای در کار و نه محبوبیت اجتماعی. غرور کاذب و بی جا هم در زمان بازیگری و هم الان در مربیگری. نون به نرخ خور واقعی

محمدی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۰

دمت گرم شمسائی

Khoob یکشنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۱

Kolja va che Tor shomara hasht khube

سید.. چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۷:۴۱

آفرین به وحید شمسایی
با کسب افتخارات فراوان برای کشورش..
هم در زمانی که بازیکن بود و هم در حال حاضر که مربی تیم ملی فوتسال..
چکار باید میکرد که نکرده…
جام ملت‌های آسیا را گرفت..
جام کشور های اسلامی را از وسط عربایی که دست به یکی کرده بودند گرفت…
چه انتظاری از یک مربی دارین واقعا ؟!!
یکم منطقی باشیم بد نیست
یک عده‌ای عقده های شخصی خودشون رو بدون دلیل منطقی متاسفانه خالی می کنند..
به کجا چنین شتابان!!؟؟

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۱

به زودی تمامی تیمهای ملی روی خوش مردم را خواهند دید

حبیب پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۰:۴۱

هر کی فهمید جریان از چه قراره و اصلا این بنده خدا چی گفت و چی شد جایزه داره !

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۲:۵۸

درود بر شمسایی

فروهر پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۶

تصمیم های احساسی از صفات بارز ایشان است .

ایرانی پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۷

مدیران گیتی پسند تیم باشگاهی شهرستان اصفهان را مهمتر از تیم ملی ایران میدونند و اجازه ندادند بازیکنان ملی پوش بیان تمرین.همینقدر وطن پرست هستند .ماشاللا جنبه باخت هم که ندارند و حتی به تیم همشهری خودشان هم رحم نکردند و انواع فحاشی ها کردند ودعوا. راه انداختند فقط فردوسی پور مدعی عدل و داد اینجور وقت ها کور مادرزاد میشه.

محسن مروتی شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۰

چه ربطی به شقیقه داره پای فردوسی پور رو میکشی وسط

محسن مروتی شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۸

مضاعف ترک اردو به خاطر چیست؟