دومین سرمربی هم رفت/ جدایی کشاورز از پالایش نفت شازند

سرمربی پالایش نفت شازند جدا شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فرهاد کشاورز سرمربی پالایش نفت شازند بصورت توافقی از این تیم جدا شد.
مدیران پالایش نفت شازند در حال مذاکره با چند گزینه هستند و بزودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد.
کشاورز پس از حسین افضلی دومین سرمربی جدا شده از پالایش نفت شازند است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰