بازیکلا. یک بازی ضعیف و برد ناپلئونی دیگه. فدای سر موهای شمسایی. عوضش با احترام به لیگ برتر تمرین تیم ملی تعطیل کردیم شمسایی به بقیه بیزنس هاش رسیده با دو روز تمرین و بدون بازی دوستانه این چنین خفت و خواری به تیم ملی دادیم. نتیجه و نوع بازی باعث خفت ایران بود. همانند دوره قبل این تیم اگر قهرمان هم شود این نتایج و کیفیت پایین بازی در شان ایران نیست.
جام ملتهای فوتسال آسیا- اندونزی؛
برتری ایران مقابل عربستان بارسایی/ زمینی نشد، هوایی بردیم!

دیدار دوم تیمملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۶ اندونزی نیز با پیروزی همراه بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دومین دیدار تیمملی فوتسال کشورمان در رقابتهای قهرمانی جام ملتهای آسیا، ملیپوشان کشورمان در سالن جاکارتا اینترنشنال ولودروم به مصاف عربستان سعودی رفتند و موفق به ثبت دومین پیروزی خود شدند.
ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، حسین طیبی، مسلم اولادقباد، محمدحسین درخشانی و سالار آقاپور به مصاف عربستانی رفت که هدایت آن بر عهده آندریا پلازا سرمربی مشهور سابق بارسلونا بود.
نیمه اول این بازی با سورپرایز عربستانیها همراه بود. شاگردان آندریا پلازا در این بازی تفکرات سرمربی اسپانیایی خود را به بهترین شکل در دفع حملات ایران به کار گرفته و در روز خوب سنگربان خود با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. در واپسین لحظات این بازی، بر روی ضربه شروع مجددی، بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد اما پس از بازبینی صحنه بدلیل به ثمر رسیدن گل در خارج از زمان نیمه اول، این گل مردود شد.
در نیمه دوم این بازی، فشار حملات ایران همچنان با سیستم دفاعی روبرو شد به گونهای که فشار روانی زیادی را بر روی بازیکنان تیمملی ایران بدلیل ناکامی در زدن گل اول بازی وارد میکرد. تیمملی ایران در دقیقه ۲۹ سرانجام بر روی یک ضربه کرنر با ضربه سر امیرحسین غلامی به گل اول رسید تا از این فشار خارج شود.
عربستان سعودی که در بازی اول خود مقابل افغانستان تن به شکست ۳ بر صفر داده بود، چیزی برای از دست دادن نداشت و پس از این گل روی به پرس سنگین آورد. بازی پنج نفره این تیم و ناکامی در ثبت گل باعث شد تا باقر محمدی در یکی از سیوهای خود بلافاصله دروازه بدون دروازهبان عربستان را بگشاید و فاصله را به عدد۲ برساند.
تیمملی فوتسال ایران در نهایت به پیروزی دو بر صفر برابر عربستان سعودی دست یافت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
شرمندگی تمامی نفرات و مربیان با این بازی شرمسار
در مقابل افغانستان پاره پاره خواهندشد
فوتسال ایران با وحید شمسایی سیر قهقرایی رو طی می کند
واقعا تا حالا فوتسال ایران خوار و ذلیل نبود که توانایی گل زدن به عربستان روهم نداریم؟!!!!
اگر درخشش فوق العاده دروازبان ایران نبود الان بازی رو به عربستان با فضاحت تمام باخته بودیم !!!
این تیم ملی با شمسایی به جایی نمیرسه فقط داریم اعتبار و آبروی فوتسال خودمان را پر آسیا و جهان با شمسایی از بین می بریم
شمسایی تمرینات تیم ملی رو به بهانه احترام به باشگاهها تعطیل میکنه ولی علتش اینه حال نداره برای تیم ملی وقت بذاره. پول تو باشگاه و بیزینسه. باید یک مربی تمام وقت بیاد . تعداد بازی های ملی بسیار کم شده دو سال یبار چهارتا بازی اسیایی و خدافظ. همین عربستان در چهارسال گذشته بالای صد و پنجاه بازی انجام داده. از دوماه قبل کلی دویتانه و تورنمنت رفته. واقعا برای شمسایی متاسفم. امیدوارم حتی در صورت قهرمانی دیگه ادامه نده. فوتسال ایران با برد پرگل و بازی زیبا معنی داره. این جور زورچپونی بردن لذتی نداره. توجیه اش هم اینه فوتسال اسیا پیشرفت کرده. دیشب اسپانیا ده تا به بلژیک زده. تیم تو تاکتیک نداره شمسایی. وگرنه در فوتبال روز دنیا ده تا ده تا گل میزنن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴