کد خبر : 306385
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1404 - 17:08
-

باید در هر دقیقه تمرکز داشته باشیم

الیبایف: با تکرار اشتباهات‌ مقابل ژاپن ایران به ما گل خواهد زد / فقط برای قهرمانی آمده‌ایم

الیبایف: با  تکرار اشتباهات‌ مقابل ژاپن  ایران به ما گل خواهد زد /  فقط برای قهرمانی آمده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان از دیدار فردا تیمش با تیم ملی کشورمان گفت.

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ،  سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان از دیدار فردا تیمش با تیم ملی کشورمان گفت.

 نادر الیبایف، سرمربی ازبکستان در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، اطمینان دارد که تیمش توانایی ارائه عملکرد بهتری را دارد. او می‌گوید: «بازیکنان باید بدانند که یک مسابقه ۴۰ دقیقه طول می‌کشد، بنابراین باید در هر دقیقه تمرکز داشته باشیم. باید اشتباهات‌مان مقابل ژاپن را آنالیز و اصلاح کنیم، چون اگر همان کارها را تکرار کنیم، ایران به ما گل خواهد زد. ما حریفان‌مان را انتخاب نمی‌کنیم و ایران تیم بسیار قدرتمندی است، اما ما فقط برای قهرمانی به اینجا آمده‌ایم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مربی ام دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۵

خطاب به سرمربی ازبکستان = قهرمانی؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه ….

من سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۱۴

به اندازه تیمت حرف بزن! وقتی ایران جلوت هست فقط قهرمانی می خوای؟ میشه یه بار دیگه تکرار کنی؟ دقیقا چه می خوای؟

خودم سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۱۴

به اندازه تیمت حرف بزن! وقتی ایران جلوت هست فقط قهرمانی می خوای؟ میشه یه بار دیگه تکرار کنی؟ دقیقا چه می خوای؟

علی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۹

۷ تا چطور بود.

علی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۰

حیف شدید تفریح خوبی بود. سیراب گل شدیم ۷ تا

علی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۴

۷ تا گفتی یهو یاد رنگ آبی افتادم!

حامد میلان سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۲

ازبک‌ها خیلی خوب بازیو شرو کردن
خوب برگشتیم ب بازی
بازی و رقابت خوبی بود
آرزوی سلامتی برای ۲تا تیم
ایشالله قهرمانیشونو ببینیم

وحید جهانبخش سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۲

ازبکستان لیاقتش بشیتر بود اونا غیرت دارن شرف دارن

شهاب الدین جمالی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۱

انشالله من مطمعنم ای آن این بازی رو ۷ بر ۴ می‌برد و به جمع ۴ تیم می‌رود ایران تنها شور قهرمان آسیا هست