خطاب به سرمربی ازبکستان = قهرمانی؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه ….
باید در هر دقیقه تمرکز داشته باشیم
الیبایف: با تکرار اشتباهات مقابل ژاپن ایران به ما گل خواهد زد / فقط برای قهرمانی آمدهایم

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان از دیدار فردا تیمش با تیم ملی کشورمان گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان از دیدار فردا تیمش با تیم ملی کشورمان گفت.
نادر الیبایف، سرمربی ازبکستان در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، اطمینان دارد که تیمش توانایی ارائه عملکرد بهتری را دارد. او میگوید: «بازیکنان باید بدانند که یک مسابقه ۴۰ دقیقه طول میکشد، بنابراین باید در هر دقیقه تمرکز داشته باشیم. باید اشتباهاتمان مقابل ژاپن را آنالیز و اصلاح کنیم، چون اگر همان کارها را تکرار کنیم، ایران به ما گل خواهد زد. ما حریفانمان را انتخاب نمیکنیم و ایران تیم بسیار قدرتمندی است، اما ما فقط برای قهرمانی به اینجا آمدهایم.»
برچسب ها :تیم ملی ازبکستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
به اندازه تیمت حرف بزن! وقتی ایران جلوت هست فقط قهرمانی می خوای؟ میشه یه بار دیگه تکرار کنی؟ دقیقا چه می خوای؟
به اندازه تیمت حرف بزن! وقتی ایران جلوت هست فقط قهرمانی می خوای؟ میشه یه بار دیگه تکرار کنی؟ دقیقا چه می خوای؟
۷ تا چطور بود.
حیف شدید تفریح خوبی بود. سیراب گل شدیم ۷ تا
۷ تا گفتی یهو یاد رنگ آبی افتادم!
ازبکها خیلی خوب بازیو شرو کردن
خوب برگشتیم ب بازی
بازی و رقابت خوبی بود
آرزوی سلامتی برای ۲تا تیم
ایشالله قهرمانیشونو ببینیم
ازبکستان لیاقتش بشیتر بود اونا غیرت دارن شرف دارن
انشالله من مطمعنم ای آن این بازی رو ۷ بر ۴ میبرد و به جمع ۴ تیم میرود ایران تنها شور قهرمان آسیا هست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹