کد خبر : 306711
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1404 - 15:54
-

شمسایی: رفتار حرفه‌ای مجاب می‌کرد که در مسابقات آسیایی شرکت کنیم/ تسلیت می‌گویم به مردم عزیز کشورم به خاطر اینکه داغدار هستند/ با تیمی روبرو هستیم که برای اولین بار در فینال حضور دارد

شمسایی: رفتار حرفه‌ای مجاب می‌کرد که در مسابقات آسیایی شرکت کنیم/ تسلیت می‌گویم به مردم عزیز کشورم به خاطر اینکه داغدار هستند/ با تیمی روبرو هستیم که برای اولین بار در فینال حضور دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از فینال آسیا به مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از فینال جام ملت‌های آسیا گفت: معتقدم که فردا به دو دلیل بازی جذابی خواهد بود. هواداران (اندونزیایی) دوست دارند شور و اشتیاق و عشق خود را به این ورزش نشان دهند. دوم، ما با تیمی روبرو هستیم که برای اولین بار در فینال حضور دارد و انگیزه زیادی دارد.

وی افزود: تعداد جام‌ها و عناوینی که ایران کسب کرده زیاد است، اما مربوط به گذشته است. فردا یک بازی جدید است. من مانند سایر مربیان، به اندونزی احترام می‌گذارم. ما روی یک بازی عادلانه تمرکز داریم و هر کسی که شایسته آن باشد، عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

بغض شمسایی در پایان نشست خبری ترکید و گفت: رفتار حرفه‌ای مجاب می‌کرد که در مسابقات آسیایی شرکت کنیم. تسلیت می‌گویم به مردم عزیز کشورم به خاطر اینکه داغدار هستند. برای ما اینجا فوتبال ارزش ندارد و چیزی که ارزش داشت این بود که در کنار هم بودیم و خواستیم از هم دفاع کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 218 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کاربر شنبه , ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۲۹

رفتارت تو جام همبستگی هم حرفه ای بود،نون به نرخ روز خور

بانو یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۲۹

هرجا مطابق میل شما رفتار نکنن میشن نون به نرخ روز خور و ….

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۷

دقیقاً

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۲

یه تعدادی به دین، حتی بقول خودشان انسانیت هم ارزشی قائل نیستند و به هر کاری دست می زنند حتی کشتار بی گناهی در کوچه و خیابان بعد انتظار دارند که بخاطر کشتاری که راه انداختند کل کشور هم به تعطیلی بکشند راستی دین شما چیست؟ اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید.

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۷

دقیقاً همینطوره

Yasin یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲:۴۹

بشین تو آب یخ

شهروند یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۸

کاری با فوتبال ندارم .وطن فروش مدیرانی هستن که پول ملی مارا در این چهار دهه به ظعیف ترین پول دنیا تبدیل کرده اند

نسیم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۲۳

عجب دیکتاتورهایی هستید شماها هرکی طبق عقیده شما نباشه به باد فحش و تحریم میگیریدش شبه داعشی ها

۰۹۱۲۶۲۷۳۵۵۰ یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۵

چشم حسودات بترکه …. دمت گرم

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۸

نه اینکه شما خیلی با اخلاق هستید ۴درصدی ها که ۷۰ میلیون نفر رو گروگان گرفتید

رضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۹

فقط تعجب بنده اینه که تروریست های مسلح چرا در همایش حکومتی ها خون از دماغ کسی نیاوردند

راد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۷

واقعاً دمت گرم حرف حق زدی

احمدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۳۳

دقیقا این ادم اینقدر ولایی هست که در بازی قبلی حرص بقیه دینهارو اورد این فقط بره به موهاش برسه وهمه جا بگه من برنج‌نمیخورم دیگه هیچ کس نمیتونه برنج بخوره تو پولتو بگیر الکی نگو مردم داغ دار

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۷

هر کس بقدر پشمش پر کرد متکا را
هر کس بقدر فهمش فهمید مدعا را

رحیمی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۷

ما داغدار نیروهای امنیتی مظلوم کشورمان هستیم که مزدوران وطن فروش در کنار ایادی اسرائیل سر از تنشان جدا کردند
ما داغدار بسیجیان عزیزی هستیم که زنده زنده در آتش سوختن به جرم وطن دوستی

نادر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۲

مردم داغدار عزیزان امنیت و بیگناهانی هستند که توسط وحوش پهلوی و داعشی شهید شدن

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۴

آفرین.روحشون شاد

ژینا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۹

روحشون شاد.

مجید یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۴

آره واقعا

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۵

احسنت به شما

ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۹

انشاله که روز خوشی هم میرسه قرار ما روزی که حق از باطل مشخص بشه

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۱

همه ی سربازان وطن و مردم بیگناهی که بدست مزدوران موساد و سیا و ام ای ۶ و بقیه ی دشمنان ایران ریخته شده، روحشان شاد و یادشان گرامی.

احسنت یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۹

احسنت

آره. یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۵

تو که رایت. میگی. همه میدونن

کاتالانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۷

حق پلاس

چه ناگوارا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۰

پرچم ایرانم را بارها به اهتزاز دراورده , , ,

علیرضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۵۶

لطفاً مانند احمق ها نظر ندهید
عقل حکم میکند انسان زمانی که فهمید راه اشتباه است تغییر مسیر دهد و راه درست را انتخاب کند

ثمر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۵

میدونین غم اینقدر بزرگه که دیگه لمس شدیم ،لال شدیم ،اینکه الان شماها دارین جنگ میکنین و انرژی دارین واقعا عجیبه ، اونایی هم که تلویزیون صداو سیما میبینن خدا هدایتتون کنه

کاتالانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۱

نه سید رسانه های اونور آبی خوبه که از کیلو متر ها اون ور تر آمار تعداد کشته میده و هر روز ۲۰k می‌زاره روش منبعشونم که(منبع آگاه یا منابع وابسته به نظام 🤣😂) و یه سری مث تو باور میکنن

فقط حیدر امی المومنین است یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۱

رفتارش در اونجا هم بسیار سنجیده بود.بر دشمن علی و آل علی ع لعنت

عالی 👌 یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۲

عالی بود 👌

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۰

قیافت به طرفداری از اغتشاشات بیشتر میخوره تا داغدار،یقه بازم دی فک کردی خبریه ،همین شماها هستین که ایرانو خراب کردین

نازیلا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۷

تو برو تو همین زمین دشمن خوش رقصی کن

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۲

ببین ما همه معترضیم به وضعیت اقتصاد خیلیم معترضیم، و دولت باید ایجاد شغل بیشتر با حقوق بهتر و تامبن مسکن جوانان بفکر حداکثری و عملیاتی باشه،، ولی،، از جنبش فواحش و برهنگیه فرهنگی تا پای جان حمایت نمیکنیم،،، نمیکــنــیــم

س یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۳

والا

س یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۴

والا
دقیقا همینطوره

عجل معلق یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۸

چطوری عرب پرست 🔪🪓🔪🪓🔪🪓🔪🪓🔪🪓⚰️

توکلی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۵

سلام

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۳

آخه تو چی میفهمی

ایرانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۰

بشین سر جات بچه هر چی جای خود داره جو نده . ماشاالله به شمسایی وبچه های تیم دل مردم رو تو همچین مواقعی شاد میکنم آفرین

کاربر شنبه , ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۳۰

بابا حرفه ای

صادقی تهران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۳۰

می‌دونم وطن فروش ها سوختن بازم بااینکه ایران عزیزعزاداربوداقای شمسایی خوش درخشید دمت گرم

سهراب یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۵۲

حیف که با رفتار غیرحرفه ای است باعث خوشحالی اینترنشنال وداعشی ها شدی

رضا جمال یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۳

تندروهای مذهبی شیعه در ایران داعشی هستند. وحید شمسایی نان به نرخ روز خور است. خطر وحید شمسایی از خطر داعشی های مذهبی شیعه در ایران بیشتر است. وحید شمسایی می خواهد برود آمریکا یا اروپا بعد تسلیت می گوید. اگر وحید شمسایی طرفدار مردم بود از سرمربی گری تیم فوتسال خداحافظی کرده بود و به اندونزی نمی رفت. وحید شمسایی استقلالی کثیف دروغگو کیسه ای است.

صادقی تهران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۳۲

عالی بودید ممنون بابت زحمات تمامی اعضای تیم ملی فوتسال..آدمهای حقیر چشم دیدن موفقیت ایران رو ندارن..ولی بازم گل کاشتید

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۳

ما عشقمون ایرانه پس لعنت بر دیکتاتور…

کاربر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۵:۳۷

لطفا ادب را رعایت کنید

ممد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۱

چی میگی تو…دستاورد تو چیه برا این مملکت؟؟فقط حرف مفت

سپهر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۲۶

پس شما با ولایی بودن آدم ها مشکل دارید
عقده گشایی کنید که دیر نمی‌پاید که مولایمان خواهد آمد
یا علی یا علی با علی

محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۰

عالی بود دوست عزیز 👌اما آقای شمسایی ظاهراً معتقدید که یک عده بریزن بیرون و ماموران براشون کف بزنن بگن خوش آمدید فحاشی کنید ،اتیش بزنید عقاید ما هم اهمیت نداره ،،جمع کن خودتو نون ب نرخ روز خور

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۹

داغدار منظورشون نیروهای امنیتی و مردم عادی و بسیجی و…بود ایشون.نه تروریستهای به درک واصل شده.نزدیک ۲۰۰۰شهید داشتیم این دوروز داغدار اونا منظورشون بود.داماد آقای شمسایی هم تو جنگ ۱۲ روزه اگه اشتباه نکنم شهیدشدن

عبدالحسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۷

😂😂
من معلم فارسی تو ببینم از دستش ناراحت میشم
۵ خط نوشتی کلی غلط داری
اول برو یاد بگیر درست بتونی بنویسی رفیق

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۳

لطفا نام ونام خانوادگی واسم پدروکدملی همه ی این۴۰هزارکشته راارائه بدین تاقانع بشیم

اسامی که دولت اعلام کرد عین واقعیت بود.چون تو شهرما دقیقا همونایی که توسط وحوش سلطنت طلب ومنافق کشته شدن بودن نه کمترند بیشتر
حتما کشته های شما همونان که یکی یکی دارن زنده میشن شما باهمین تفکرات جونای مردم به کشتن دادین امیدوارم با ترامپ درجزیره اپستین محشور شوید

بهراد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۰:۱۹

با این کاراش معلوم‌ بلد چیکار کنه..🚨🚨

خودم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۰۲

یخورده برا عرض تسلیت زود نبود!؟

عشق فقط جمهوری اسلامی ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۱۱

مردم عزیز کشور مون، شامل خانواده های نیروهای مدافع امنیت مون هستن که داغدار شهدایی هستن که به بدترین شکل ممکن و به دست شمر و یزید زمان تکه تکه شدن و زنده زنده سوختن…
شامل خانواده های مردم عادی هستن که صرفا رهگذر بودن و به دست اغتشاشگرای بی غیرت کشته و شهید شدن…
اغتشاشگرایی که کشته و تلف شدن، به هیچ وجه مردم عزیز ایران مون نیستن

سعید یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۸

شرفتو به چ قیمتی فروختی…تو مغز شما کاه گذاشتن…ا ح م ق

سیدمحمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۳

دمت گرم آقا وحید ان شاءالله همیشه موجب افتخار وسربلند ی ایران همیشه قهرمان باشید

م یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۶

اگر کسی انسانیت داشته باشه
میدونه و میفهمه کی برای این کشور زحمت میکشه و چه مسانی خیانت میکنن و یا فریب خورده اند

محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۲

محمد اتفاقا مردم اصلی همین نیروها و حافظ ارمنیتن که زمان جنگ عراق هم از مرز و مملکت با غیرت دفاع کردن و باز هم میکنن

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۵

عشق فقط ایران وگرنه جمهوری اسلامی و پادشاهی همه فدای ایران و مردم واقعی ایراندوست

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۱

احسنت درود بر شما لعنت بر هر چه وطن فروش

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۱

احسنت درود بر شما لعنت بر هر چه وطن فروش و …

هومن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۲

یزیدیان کسانی بودن که مملکتو چپاول کردن. یزیدیان کسانی بودن که شناسنامه هاشون مال جایی دیگه ست ولی تو ایران سرکارن. یزیدیان کسانی هستن که برای گرفتن حقمون این همه کشته باید بدیم. بسه بی غیرتی. درود به شرفت آقای شمسایی حتی اگه کل تیم جام رو هم بالاسر نمیبردن.

مجتبی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۲۶

دمت گرم آقا وحید

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۱۹

👌👌👌

درست می فرمائید حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۶

آفرین به آقای شمسایی
کار درست را انجام دادین.
همه ما از وقایع به وجود آمده ناراحتیم
ولی باید امور انجام گیرد.

میثم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۰

موافقم …باید حرفه ای عمل کرد

رها یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۹

عالی

صادقی تهران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۳۳

می‌دونم وطن فروش ها سوختن بازم بااینکه ایران عزیزعزاداربوداقای شمسایی خوش درخشید دمت گرم

بینا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱:۴۳

مردک شمسایی دوزاری

یکتا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۸

تو از کجا میسوزی؟

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۹

وحید دلها فقط شمسایی عزیز

ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲:۳۸

ما هم به شما تسلیت می‌گیم آقای شمسایی.

ایکس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲:۵۳

خدا قوت شیرمرد دمت گرم گل کاشتی

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۳

چقدر هم‌‌. گل کاشت. بازیکنهای. اندونزی. مارو لوله. کرده بودند. همونهایی. که هیچ. اسم و رسمی. نداشتن. مربی اسپانیایی. اندونزی. کل وجودش. دانش. و کار بلدی. بود. ولی. ما چی. فقط. چهار تا. بازیکن باتجربه. داشتیم. و هیچ. تاکتیکی. نداشتیم.

سید محمد شیوایی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۳:۱۲

مردم داغدار هستند بخاطر شهدای نیروهای مقاومت و کشته شدگان بدست تروریست‌های خبیث و مزدور سرائیلی آمریکایی ! قشنگ روش کن شمسایی ! کدوم طرفی ؟ لعنت به علی کریمی و سلبریتی های کثیف

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۰

داغدار منظورشون نیروهای امنیتی و مردم عادی و بسیجی و…بود ایشون.نه تروریستهای به درک واصل شده.نزدیک ۲۰۰۰شهید داشتیم این دوروز داغدار اونا منظورشون بود.داماد آقای شمسایی هم تو جنگ ۱۲ روزه اگه اشتباه نکنم شهیدشدن

سید بهمن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۳:۲۹

دمت گرم واقعا قهرمانی

میلاد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۸

لعنت بر پدرت

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۱

چرا تا یکی میگه ایران عزادار هست شما به خودت میگیری ، پس بگه ایران خوشحال هست سه هزار نفر کشته شدند

بدبخت ایرانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۰۰

نون چه میکنه

حسنی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۸

از بدبخت بودنت همین که کاری بلد نیستی برای ایران بکنی …سر باری ….بدبخت

بیش شناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۱۴

شجاعت و وطن پرستی دل میخواد که کار تو نبود. کسانیکه از جونشون گذشتن این انتظار رو دارن شما که توان اهدای جانت رو برای وطن نداری حداقل پشتیبان باشی

جواد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۸

پشتیبان چی ؟ پشتیبان یک مشت وطن فروش یه مشت ادمهای بی ارزش که افتادن به جان و مال مردم.. آدمهای که بدتر از داعشیعا مردم رو قتل و عام کردن.. چرا باید پشت این آدمها بود. که به دختر سه ساله و یک پرستار رحم نکردن. چرا باید پشت این آدمها بود..

مهران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۱۵

خیلی هم مشتی هستی دمتم گرم … همیشه تو کار خودت بهترین بودی پس شر و ور های این حسود جماعت رو به کتفت بگیر و ادامه بده

ناصرالدین، یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۱۶

وحیدجان تسلیت فقط برای ۲۴۲۷ نفراست چون بدست وطن فروشان به شهادت رسیدن،،دمت گرم قهرمانی مبارک تمام شهدای عزیزمان وخانوادهاشون،،،فقط

یزدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۱۷

آقا وحید عشقی عشق دمت گرم
بخاطر غیرتت به دین به ایران
پرچمت همیشه بالا

علی جوکار کمال آبادی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۴:۱۹

موفق باشید

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۵:۳۳

دم معرفتت گرم با مرام کور شود هر آنکه نتواند دید سربلندی ایران عزیزمونو

Alex یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۵:۳۵

کور شود هر آنکه نتواند دید،سربلندی ایران عزیزمونو ،دمت گرم سرمربی با معرفت و شجاع،پاینده ایران جاودان ایران عشقمان جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷🌹🙏🤲❤️

ابوذر گرامی گچساران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۵:۵۵

چند میگیری گریه کنی آقای بغض غیرحضوری علمی کاربردی

مهراب یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۶:۴۳

واقعا این مربی برای تیم ایران کوچکه ،این هرچیزی که داشته انتقال داده ،وقت اون رسیده که یک مربی ماهر و کاربلد استخدام کنید والا همه تیم ها در مقابل ایران به پیروزی فکر می‌کنن

معلم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۶:۵۲

آقای شمسایی؛ تو مرد با شرافت وبا وجدانی هستی.ممنون.
ایران سالهاست که داغدار است.هرسالی عده ای کشته میشن.
گروهی دیگر هم جیب خود را پر می کنند از پول واختلاس. سهمیه عامه ی مردم هم مرگ وفقر وفلاکت است.

نگار یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۲۵

احسنت به آقای شمسایی عزیز که ادبیاتی که استفاده کردن عالی بود انشالله شمارو در قله‌های موفقیت ببینیم

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۲۹

این آقای شمسایی هم که منافق و پای ماهواره،از آب دراومد!!!!!!! پس اینه که میگن آخر الزمان همه ریزش میکنن جز یه عده خلص و فقط همون یه عده عاقبت بخیر میشن…… حقی که پیش بینی های امام صادق علیه السلام درست از آب دراومد
….

سمیرا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۲۹

این آقای شمسایی هم که منافق و پای ماهواره،از آب دراومد!!!!!!! پس اینه که میگن آخر الزمان همه ریزش میکنن جز یه عده خلص و فقط همون یه عده عاقبت بخیر میشن…… حقی که پیش بینی های امام صادق علیه السلام درست از آب دراومد
….

ملت مقتدر ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۳۲

دمت گرم پرد بزرگ..ما به تو و تیمتوافتخار میکنیم.‌…گر به شوق کعبه خواهی زد قدم..
سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور…
علی علیه السلام یارت.
دشمنان علی علیه السلام زیاد است.مراقب باش و تا آخر پای امام خود ایستادگی کن.

حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۰

عالی عالی

مرضیه جمالی زاده یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۴

دمت گرم شما همیشه قهرمانی

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۵

درود به شرفت جناب شمسایی عزیز

Mehr یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۷

دمت گرم مرد تمام قد ایستاده پای وطن ،وطن یعنی شرف یعنی غیرت یعنی وجود …
دشمن میخواد وطن رو از ما بگیرد و بی وجودمان کند

سعید یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۷

یک کلمه از مادر عروس

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۸

درود بر شما مربی عزیز و دوست داشتنی. شما محبوب همه ما ایرانیها هستی. قهرمان

مرتضی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۷:۵۹

درود بر شما مربی عزیز و دوست داشتنی. شما محبوب همه ما ایرانیها هستی. قهرمان

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۸:۲۱

آقای پزشکیان خوبه جناب هنوز کشور از بین نرفته بود تدبیر میکردی برای اقتصاد و فرهنگ و فقر و بهداشت وو

علیرضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۸:۳۶

ما هم داغدار آن نیروهای امنیتی هستیم که بی گناه و به دستور موساد و cIA تکه تکه شدند. داغدار آن انسانها هستیم که عزیزانشان توسط اراذل و اوباش خیابانی و چاقو کش های لاابالی که کاری جز خفت گیری و سرقت و شرارت ندارند از بین رفتند. سرمایه هایشان را از دست دادند. خدا مسلما سزای این افراد آنارشیست قاتل را خواهد داد که جهنم بد جایگاهی است.

الحاج یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۰۸

به شما میگن وطن پرست نصف و نیمه یا وطن پرست ۱۲ روزه.

قاسم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۳

هرچه بلشدبایدسرودراخواندکشورمثل خانواده است وقتی بیگانه واردشودطوری رفتارمی شودانگاراتفاقی نیفتاده درسته الان باپیشرفت تکنولوژی همه می فهمندچه وقایعی پیش آمده ولی سرودوپرچم مقدس است،به پاس خون هایی که ریخته شده بایداحترام بگذارندبی احترامی کاردرستی نیست

پریا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۸:۴۴

نون به نرخ روز خور و یادگرفتن یه عده بیسواد…کچلمون کردن..نکنه شمای مفت خور هنوز نون به نرخ قدیم میخورین!!!

پهلوان یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۸:۵۰

آقای شمسایی عزیز درود بر شما ، فوتسال و سایر رشته‌های ورزشی با قهرمانی در مسابقات ، روی دشمنانی که سربلندی ایران عزیز را نمی‌خواهند سیاه می‌کند. خداقوت….

نیما یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۸:۵۳

خسته نباشیدآفزین به شماکه باتمام حرف وحدیثهاپای کاروایستادین برای داشتن یک ایران قهرمان

جعفری یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۰۷

مربی کاربلد .

جعفری یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۰۸

خداروشکر تیم قهرمان شد

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۱۱

انصاف،عدالت،وجدان،چیزیکه اگر درخودمون تک تک ایرانیا تقویت نکنیم روبه زوال میریم،واخرم دودش تو چشم هممون میره،چون داستان ی پازل شاید در صفحه تعدادی پازل باشن ولی اگه همه کنار هم نباشن اون شکل درست نمیشه

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۱۸

سلام آقا شمسایی عزیز”واقعا خسته نباشید.شما ثابت شده ای برا انسانهای باشعور،چون خودت بافرهنگ و باشعور و معتقدی.اشخاصی هم که چرت وپرت میگن فقط باید بهشون گفت،خرچه داند قیمت نقل ونبات….

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۲۲

عشق است شمسایی کسی با تو نباشد وطن فروش پیشرفته است

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۲۵

آقای شمسایی برادر گرامی واقعا دست مریزاد کور شود آنکه نتواند دید

اکبر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۳۶

سلام سپاسگزارم از مردانگی و شجاعت وحید شمسایی
چشم دشمنان ملت ایران کور

ریحانا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۳۸

سلام آقای شمسایی عزیز.دمتون گرم.تواین شرایطی که ما دراون قرارداریم این پیروزی خیلی لذت بخش بود.این پیروزی مبارک همه ابرانیان بخصوص خانواده های داغدارسرزمینمون.خدا به همه این عزیزان صبربده.همه ناراحتیم اما نباید زحمات چندین ساله ورزشکارانمون رو با این اتفاقات هدربدیم.

علی شیرمحمدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۴۲

درود به شرفت که نام ایران را زنده نگاه داشتی هم از غیرتت بزایمان سخن گفتی هم از داعشی های زمان دوری جستی پاینده ایران

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۶

چرا تسلیت و روز اول نگفت ،روز اول که تو مصاحبه گفت اومدم اینجا دوستام و ببینم دید دیگه فحش خورش داره زیاد میشه بازی‌های تموم شد میخواد بیاد ایران گفت حالا بزار ی بغض کنم هواداران دلشون خوش بشه

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۹:۴۵

با احترام به همه داغ دیدگان ،
مردم ، همونهایی هستند که رو سکوها تیم را تشویق کردند و از قهرمانی. شاد بودن

گرسنه یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۰

اینکه طرف مردم نبود بر گردد زندانش می کنند

گرسنه یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۱

اینکه طرف مردم نبود بر گردد زندانش می کنند

اسماعیل یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۰

ما هم داغدار آن نیروهای امنیتی هستیم که بی گناه و به دستور موساد و cIA تکه تکه شدند. داغدار آن انسانها هستیم که عزیزانشان توسط اراذل و اوباش خیابانی و چاقو کش های لاابالی که کاری جز خفت گیری و سرقت و شرارت ندارند از بین رفتند.

As یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۳

خیلی تند رفت ولی فهمید که باید مردمی باشه و ترس بهش واردشد
.

رویا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۱

پرچمتون همیشه بالاست…🌺 دمتون گرم

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۶

منافقین از کفار بدترند

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۲

درود بر شرفت مرد بزرگ!
نان به نرخ روز خورها حامیان تروریستی های مزدور او جیره خوابهای اسرائیل و منافقین کثیف هستند.
باز هم درود بر تو که‌ دل مردمت ارشاد کردی💟

عادل یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۲

سلام برشهداء راه حق و درود بر ملت شریف ایران
ودرود بر جوانانی که برای این کشور افتخار می آفرینند
درود بر فوتسال جمهوری اسلامی ایران

حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۳

آفرین به آقای شمسایی
کار درست را انجام دادین.
همه ما از وقایع به وجود آمده ناراحتیم
ولی باید امور انجام گیرد.

محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۹

این شمسایی انگار متوجه دلیل داغدار شدن عده ای مردم نیست
علت داغدار شدن چی بوده حمله به شهر و حمله به هرجایی که میخواستن
آبا نباید کسی جلوی اینها رو می‌گرفت باید میزاشتن هرجا که دنیا داشتن هجوم ببرن و حمله کنن و اسمشو بزارن نارضایتی از وضع عمومی ،،اقای شمسایی انکار هجوم همین مردم داغدار رو ندیده ظاهراً من بعنوان شهروند عادی دیدم چکار کردن کوچه ی مارو به جهنم تبدیل کردن ،،بهتره جو گیر نشی هرچی هم داری از همین مملکت داری که امنیتش رو برقرار کردن

گلستانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۶

احسنت

دختر ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۱

همه ی کسانی که ازشما انتقاد می‌کنند دیشب مسابقه ی شما وتیم ملی ایران راتا انتها دیدن واز پیروزی تیم شما خوشحال شدن نگاه به حرفهاشون نکن .‌‌‌

Mk یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۷

ساندبس خور بی غیرت

فهیم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۷

سلام جناب شمسایی درود به شرف وغیرتتون واقعا دل یه ملت رو شاد کردید توی این شرایط خدا شما و تیمتون را که از جان و دل مایه گذاشتید حفظتون کنه و از همدردی شما مشخص هست که آدم شرافتمندی هستید آدم فهیم می‌دونه کی باید چکاری انجام بده مخلص کلام جناب شمسایی عالی بودید عالی

taha یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۷

درود بر وحید شمسایی عزیز و بچه های عزیز تیم ملی

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۴

آقای شمسایی کاباره نرفته بود.مگر تو کشور هر اتفاقی بیفته
کشور تعطیل کنیم .هر وقتی به هدفتان نرسید چرادیگران کارشان را درست انجام میدهند آدم بده می‌شوند. مثل شما های احمق با کار نادرست یه عده رو به کشتن دادید هزینه شو اینا بدهند!!!!

منصور یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۸

دم بچه ها همشون گرم .هر وقت انسانهای با ایمان واقعی در راس کار بودن موفق شدن .بعدش خواهشا سیاست را با ورزش قاطی نکنین .قرار نیست همه جا باهم قاطی شود.دقت کردین دقیقا همونایی که مخالف دین با سیاست هستن .خودشون به گفته هاشون عمل نمیکنن.ی کم ب افکارتون جهت درست بدید .ایقد تحت تاثیر رسانه ها نباشید

ناصر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۳

خسته نباشید واقعا تمام تلاشتون رو کردین.فعل خواستن که میگن همین بود.

رحیمی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۷

ممنون از برادر عزیز و ولایتی خود آقای شمسایی تا بیورن. تمام آنهایی که ضد وطن وغرب زده هستند

نادر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۹

ماشاالله آقا وحید پرچمت بالاست داش

نادر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۰

آقا وحید پرچمت بالاست

هادی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۲

دمت گرم گل کاشتی ،باغیرت و ایرانی وطن دوست

مردم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۴

ایشون هم راهکار دبیر را برای پیشرفت درنظر گرفته . حالا کی بشه سر زمین وسط مسابقه نماز عقب افتادشو بخونا

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۳

خوب بخونه چه اشکالی داره ، اگر تجاوز و مست میکرد و فحش ناموسی میداد آدم خوبی بود از نظر شما

Imani یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۵

خسته نباشید ایرانی های با غیرت ، دمتون گرم

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵

مجاب می کرد؟حرف بلد نیستی مجبوری حرف بزنی

مهدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۸

تو این کشور هر کسی که کارش و درست انجام میده فحش میخوره و جالبتر اینه که اینهایی که فحاشی میکنن ادعای فرهنگ و عقل کلی دارن

ابتین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۱

دمتگرم اقاوحید،👏👏👏❤️🇮🇷

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۱

چرا داغدار بودن مردم به خلاف نیروی های امنیتی تعبیر کردن بعضی ها مگه نیروهای امنیتی و انتظامی غیر مردم اند اکثر کسانی که تو اغتشاشات و اعتراضات از میان ما رفتن مردم ما بودن و عده ی کمی از کشورهای دیگه وارد شده بودن. داغدار بودن برای اینکه این وضعیت پیش اومد که همه ی مردم ایران ناراحت کرد تنها کسانی از این وضعیت خوشحال هستن که نانشان از این گونه حرکت ها در داخل ایران بدست میاد

لاله اسدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۲

شما درست میگی

آرامش بی انتها یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۲

یه چیزی که من خوب فهمیدم که این خارجیا خوب دارن ما ایرانی ها را به جون هم میندازن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن،، بازیچه این اجنبی ها نشید همه ما ایرانی هستیم باید پشت هم باشیم حکایت ما الان شده مثل اینکه تو یه خانواده دوتا داداش هی باهم درگیر میشن و آرامش را از خونواده میگیرن،، یه نکته ای هم راجب سایت گوگل بگم که هرموقع من اومدم یه نگاهی بندازم همش یه موضوعاتی را منتشر میکنه که دو قطبی ایجاد کنه و مردم ایران را به جون هم بندازه،، دلیلش هم اینکه برای دشمنان ایران داره کار میکنه زنده باد همه ایرانی های وطن دوست و انسان دوست فرقی نمیکنه از چه دین و فرقه ای باشن

فرزان یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۲

اینقدر بد بین نباشید
همینکه در مراسم دریافت کاپ قهرمانی شرکت نکرد وهمین اینکه به مردم تسلیت گفت شاید راه درست رو انتخاب کرد

ارام یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۹

ایران عزیزم تسلیت که داغدار عزیزلن مدافع امنیت شدی ایرانم تسلیت که از خود ضربه خوردی

کریم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۰

دمتم گرم شمسایی عزیز تبریک.. آقایی میکنی دمت گرم

رضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۲

سلام، مطمئن بودم که تیم ملی ایران برنده میدان خواهد شد چون از تیم اندونزی بهتر و قوی‌تر بود. حق تیم ملی فوتسال ایران قهرمانی بود اما نه به این سختی که حقیقتاً نزدیک بود سکته کنیم واقعاً.
به هر حال این پیروزی ارزشمند را ابتدا به سرمربی محترم تیم ملی و بعد به بازیکنان باتعصّب تیم ایران تبریک عرض می‌نمایم.
ارادتمندشما، یک هوادار

م یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۹

شمسایی وطن پرست واقعی👏👏
دلیل گرونی دلار و طلا خود مردم هستن ولی نمیخوان قبول کنن. وقتی برای سود بیشتر همه دنبال خرید طلا و دلار و خودرو و…… باشیم بله قیمت ها بیخودی بال میرن و ارزش پول کشور پایین میاد.
همه بلدن دیگران رو مقصر همه چیز بدونن جز نقش خودشون

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۲

این پیروزی و قهرمانی دلچسب را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض مینماییم

یونس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۵

هنوز انسانهای شریف در این مملکت هستند. شمسایی هم سرباز این مردم است درود بر تو

محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۴

دمت گرم.که ایرانی بودنت رونشون دادی

احسان یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۶

شما قطعا بهترین و با اخلاق ترین مربی دنیا هستی

محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۶

دمت گرم.که دل ملت ایران روشادکردی.

رضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۱

آفرین و تبریک به ملت ایران

Amiiir یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶

بهترین کارو کردین، هرچند بازیکنا تلاش میکردن قهرمان نشن ولی اندونزیایی ها خودشون قهرمانی رو به ایران دادن، الان تو آمریکا اینهمه معترض هست و پلیس تو روز روشن میکشتشون توی آمریکا دیگه ورزش رو تعطیل کردن؟ ایرانیا فقط یه مشت ادعای بی خاصیت هستن که بلدن از همه چی حاشیه درست کنن، از یک هفته قبل دشمن فراخوان داده بود بریزین بیرون خب طبیعیه که باید جلوشون ایستاد، چرا ریختن بیرون؟ چرا یک هفته قبلش که مثل آدم اعتراض میکردن کسی کاریشون نداشت؟ اونهمه بسیجی جوان و مأمور نیروی انتظامی و بچه های کوچیک رو کشتن اونا بی گناه نبودن؟ بانک و مسجد و مدرسه آتیش زدن اونا همون بهتر به درک واصل شن، مردم عادی نه تو اون جمع ها میره نه خودشو قاطی شون میکنه، اونایی هم که همه چیو به هم ربط میدن ازونور آب میخورن، اینجا ورزشه و باید تمام تلاششون رو بکنن هرچند کم کاری از بازیکنا به وضوح دیده میشد

زهرا اسلامی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۳

افرین به مردانگیت
جناب شمسایی،

کاش ازشما یاد بگیرن
وطنفروشا

عبدالله قربانی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۵

سلام جناب شمسایی تووامثال توبااین پول‌های مردم شمسایی شدید وگرنه توکجا وهمه کشورهای دنیا گشتن کجا من وتوپول کرایه تاکسی نداشتیم حالا به این جاها رسیدی هوابرداشته ات حیف که نظارت برکارها دراین کشورضعیف است وگرنه توخواب این جاها نمیدیدی این نظام بادادن خون هزاران شهید به اینجا رسیده منوتودرخواب بوده ایم حالا که به جایی رسیدی به آسانی اظهارنظرمیکنی وکشورت رابه داعشی میفروشی خداهمه مان راهدایت کند

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۸

خوب بود کشتار کنندگان بی شرافت و بی دین هم کمی فهم داستند

هادی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۹

قهرمانی مبارکتون باشه

A.m یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۱

همه مردم کشور عزیزمان برای کسانی که در حوادث اخیر جان عزیزشان را از دست داده اند و خانواده ها شان عزادار شدن ،واقعا ماه هم دردمندیم و خیلی ناراحت .البته متاسفانه شاید یک عده …‌
و این صحبت‌ها و نوع رفتار و بیان جناب شمسایی هم قابل ارزش است .به امید موفقیت و سربلندی و شادکامی مردم خوب و عزیز و کشورمان ایران

مریم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۱

سلام واحترام خواهش میکنم این قدر دنبال هیجانات که دشمنان مارا شاد می کنن نباشیم لا اقل اول احترام بگذاریم به ایرانی بودن خودمون وبه یکدیگر هیچ گاه توهین نکنیم هر که برای ایران قلبش تپید خدایا تا آخرین لحضه زندگیش قلبش شاد نگه دار ودراخر هیچ‌گاه نباید پرچم کشورمون را با بی احترامی رفتار کنیم

رضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۲

باسلام.این تیم نماینده ایران دریک جام معتبر است باسابقه و اعتباری ارزشمند.باید به احترام ایران شرکت می کرد وباقدرت می جنگید نام ایران و ایرانی درباره کهن آسیا و سایر جهان بدرخشد.زحمت کشیدند و باید از آنان قدردانی کرد واین موفقیت آنها را با امور سیاسی و….آمیخته نکنیم

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۰

کاملا درسته

حزب الله یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۶

مابااتحاد وانسجام ملی برهرمشکلی غلبه خواهیم کرد غربی ها
وغرب زده دلشان به ما وکشورمان نمی سوزد من یک وجب ازکشورم رابه کل آمریکا واروپا نمی دم وبرای پرچم ایستاده میمیرم به آمریکا بگویید ازدست ما عصبانی باش وازاین عصبانیت بمیر

امید یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۹

من هم باشما هم عقیده هستم

A_F یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۰

زنده باید فوتسال ایران و.مبارک باد این قهرمانی

بهرام یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۱

به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش وازاین عصبانیت بمیر ، اسلام ابرقدرتهای پوشالی را به خاک مذلت خواهد نشاند.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۲

آفرین آقا بهرام
خدا پشت و پناهتون

محمد حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۰

سلام
زنده باد ایران و ایرانی
مرگ بر ترامپ مرگ بر نتانیاهو

ناشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۸

بابا بیخیال توروخدا
شما که میگید باید به نشانه اعتراض میرفتن میباختن.اگه پسرت یا دخترت یا خواهر برادرت یکسال روزی ۱۲ ساعت زحمت بکشه تا کنکور قبول بشه اونوقت روز کنکور یکی بیاد بگه به نشانه اعتراض کنکور نده جوابت بهش چیه؟
خلاف که نکرده جوون مملکت رفته ورزش کرده .همین که وقتی گل میزدن به احترام شهدای این روزا شادی نمیکردن دمشون گرم بقیه اش دیگه زیاده رویه.پیامشون رو به همین روش زیبا رسوندن.

علی محمد بساطی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۸

با سلام و احترام خدمت اقا وحید عزیز به این منظور از اسم کوچیکتون استتفاده کردم که شمارو داداش خودم میدونم درود به شرفتون همینجور با قدرت به کارتون ادامه بدین به امید قهرمانیه جهان به انشاالله

علی محمد بساطی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۱

با سلام و احترام خدمت اقا وحید عزیز به این منظور از اسم کوچیکتون استتفاده کردم که شمارو داداش خودم میدونم درود به شرفتون همینجور با قدرت به کارتون ادامه بدین به امید قهرمانیه جهان انشاالله

محمد عبدالله زاده یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۹

دم شما گرم آقا وحید

حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۳

خسته نباشید خدمت همه اعضای تیم
هرکس به هر نحوی پرچم کشورمونو بالا ببره دمش گرم

حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۴

خسته نباشید خدمت همه اعضای تیم
هرکس به هر نحوی پرچم کشور مونو بالا ببره دمش گرم

قام یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۲

وای به حال روز کشورمان که دار دو دستگی بپش میاد دیه سنگ روی سنگ نمی‌ماند

Mm یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۲

دوستان درنظر داشته باشین خیلی از افراد اینجا دارن نظر میدن مامورین موساد هستن (جاسوس وطن فروش)

ااا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۴

بی شرف رفتار حرفه ای این بود که به همه داغ دیده ها تسلیت میگفتی نه فقط برا ترامپ و رضا پهلوی دم تکون بدی

عباس علی ابوالحسنی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۸

دمت گرم آقا وحید

کهنموئی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۳

جنایتکاران صهیونیست با بی شرمی کامل در تمام رویدادها شرکت میکنندتا خودشان را ثابت کنندکه هستند ما با تروریستها مبارزه می کنیم .اگر کشته شویم مدافع وطنیم واگر بکشیم سرباز وطنیم .پس بیخود به حاشیه سازان گوش نکیم

مهمان یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۴

درود بر شرفت ،ای بچه مسلمان وطن پرست ، خانواده شهدا هم برای پیروزی شما دعا کردند.شهدای امنیت و مردم.

فرجی دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۰:۳۶

ایران عزیزاست،ایران عظیم است،در دنیا فقط ایران و ایرانی ،ما باهم برادر و خواهریم تا کور شود بد خواهان ایران ،خارج نشین های بی وطن و وطن فرش خوار و ذلیل و مفلوکند

HRM یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۱

به نظر من الان ما داریم با هم می‌جنگیم بهتر مسیری انتخاب کنیم که در مقابل هم قرار نگیریم من هم موافق این اتفاقات نیستم ولی بهتره حواسمون باشه از چاله نیفتیم توی چاهی که ممکنه دیگه برگشتی نداشته باشه لطفا به همدیگر توهین نکنید به عقاید مخالفتون احترام بذارید. در پناه ایزدمنان منان

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۹

دمت گرم جناب شمسایی آقایی شما ثابت شده است

حسن یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۶

فقط از اونایی حالم بهم می خوره که میگن امسال شمسایی واسه مملکت چکار کردند
نه اینکه الگو های خودشون مثل علی کریمی و … واسه مملکت زیاد کردن و همه جا معلومه
آقای شمسایی دمت گرم بابت قهرمانی

انتظاری یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۷

قطعاً منظور آقای شمسایی شهیدانی است که در این فتنه اخیر توسط حرومزاده های داعشی به شهادت رسیدن ، صحبت ایشان هم بجهت نبودن شادی مضاعف از بابت این بُرد شیرین است ،
دست حق پُشت و پناه دوستداران مملکت و نظام و اسلام

مسلم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۹

زنده باد وجدان خدایی زنده باد انسان دوستی و انسان گرایی

مسلم یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۰

زنده باد وجدان خدایی زنده باد انسان دوستی و انسان گرایی

مُنصِف یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۷

سلام به همگی شما؛ امیدوارم حال همتون خوب باشه.
بچه ها یه چیزی می خوام بهتون بگم.
خواهشاً یه کوچولو بهش فکر کنید. اگه دوست داشتید.
من می گم ما توی دورانی نیستیم که کتاب و مستند و … نباشه.
ما داریم توی دوران رسانه و اینترنت زندگی می کنیم، توی دوران هوش مصنوعی… اون وقت سوادمون رو ببین، به اندازه ی هیچ از همه چیز سواد داریم… بچه ها کو تاریخ خوندنمون؟ کو مطالعه و تحقیقمون؟ چرا هرچیزی رو سریع باور می کنید؟ چرا ذهن و روح و احساس پاک ایرانیمون رو بدون سپر در دسترس همه و رها شده قرار دادیم؟ بچه ها تو رو به خدا هر چی می شنوید باور نکنید. برید تاریخ بخونید، برید تاریخ بخونید، برسد تاریخ بخونید… بچه ها برید به ایرانی بودنتون افتخار کنید… بچه ها ایران یعنی همه چیز… همه ی دنیا کفِشون بریده…
بچه ها برید درباره ی تمدن ایران بخونید کِیف کنید…
برید ببینید وقتی هیچ جا خبری از تمدّن نبود، ایران چه خبر بود…
بچه ها ببینید سلسله هایی که بر ایران عزیزمون حکومت کردن، کیا بودن، چه کارا کردن، بچه ها ماها خیلی ارزشمندیم، قدر خودمون رو بدونیم…
بچه ها ایرانی ها چرا اسلام رو قبول کردن؟ بریم بخونیم. نه اینکه چهارتا کلیپ کوتاه ببینیم. برید بخونید. تاریخ ایران رو توی چند تا کلیپ کوتاه نمیشه گنجوند… مگه ما از این کشورهای تازه به دوران رسیده با قدمت ۲۰۰، ۳۰۰ سالیم؟ اصلأ می‌دونی ایران چقدر قدمت داره؟ برو بخون دوست من…

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۰

تبریک بخاطر فینال فوتبال تسلیت بخاطر شهدا امنیت وبسیج

محمد اسمعیلی کرمان یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۴

اقای شمایی شما هرجور بخوواهی دزستش کنی نمیشه فعلا شما هم مثل سجاع خلیل برات منافع شخصی مهمه .من قبل امید روانخواه ازش خوشم نمیاد ولی بجا خلیل زاده اسم شحاع بزارن رو امید روانخواه

یونس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۰

سلام خدمت همه عزیزان
من نمیدونم که این جماعت تا کی باید بفهمند که اگر دست آمریکا و اسرائیل به این مملکت برسد به هیچکس رحم نمی‌کنند آنها می‌خواهند هیچ کشوری بخصوص مسلمان نباید قدرت. داشته باشد ببین سوریه عراق لیبی به آنها حمله کردند تمام زیرساخت‌های های آن کشورها را نابود کردند.در دستشان به ایران برسه آن را تکه پاره و نابود می‌کنند

محمدرضا اکبری یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۲

تشکر میکنم از تیم ملی بابت پیروزی دلچسب و امید بخش.

البته عدم حضور آقای شمسایی در مراسم برام منطق نداشت

سید محسن اندامی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۲

سلام خدمت همه بروبچه های ایران زمین
دست آقا وحید و فوتسالیستهای با غیرتمونم درد نکنه
این پیروزی متعلق به همه ایرانیان است.
با مطالعه نظرات شما عزیزان فقط عرض کنم که آرزو میکنم که وحدت در آرمانها و روش ها شامل حال ما بشه.
استعمار کهنه با قدرت نظامی بر سر مردم مستعمره حکومت میکند.
ولی استعمار نو با استفاده از رسانه های اجتماعی ، امپراطوری خبری ، فضای مجازی ، دست درون سر مردم مستعمره کرده ، الگوریتم و مدار منطقی و شناختی آنان را بگونه ای تغیی میدهد که آنگونه فکر کنند که او میخواهد.
به خودمان ، احساساتمان و اندشه هایمان ، کردار و حرفهایمان بیشتر توجه کنیم. یا علی مدد

قدیر قلی‌زاده یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۰

دیگه فوتبال هیچیز عرزش نداره مردم خون گریه می‌کنند چه زندگیه

ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۹

شمسایی و دبیر نمونه موفق از مدیران لایق در ورزش هستند

سهراب عابد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۲

این احمق هایی که میگویند بخاطر مبارزه با رژیم باید ما در میادین جهانی شکست بخوریم ، اینها هم دشمن و اسرائیلی هستند ، چون ما به نام ایران و زیر پرچم ایران عزیزتر از جانمان پا به این عرصه ها میگزاریم ، در دوره شاه هم با وجود مخالفت با آن رژیم در میادین مبارزه میکردیم و پیروز میشدیم ، نمونه اش زنده‌یاد غلامرضا تختی، درود بر شمسایی و تیمش

سهراب عابد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۰

معلوم الحالها ، بیگانه پرستها ،ما برای ایران و زیر پرچم ایران در میادین جهانی مسابقه میدهیم ، دوره شاه هم ورزشکاران مبارز مخالفی داشتیم که همیشه پیروز میشدند مثل غلامرضا تختی ، درود بر شمسایی و تیمش

رضا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶

درود.
به نظرم بهتره قضاوت نکنیم و برچسب نزنیم.
کاش اهل گفتگو و مدارا بودیم.
کشور الان به‌نقطه ای غیرقابل بازگشت رسیده و جامعه دو قطبی شدید.
با دشمنان مصالحه و مذاکره می کنیم اما صدای معترض خفه می کنیم و بهش برچسب می زنیم.
دیگه جامعه ایران مثل قبل نمی شه.
خشم و نفرت در جامعه به اوج خودش رسیده و خدا به خیر کنه

علی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۴

من نمیفهمم این چی ژست چندشی هست که یه عده میگیرن و داغ دار میشن، دشمن با تمام توان حمله کرده و میخواسته کشور رو چند تکه کنه یه عده جوانمرد هم جلوی وحشی گری اونهارو گرفتن و متأسفانه تعداد زیادی شهید دادیم و حقیقتا قلبمون به درد اومده اما نمیگیم باید کارمون رو تعطیل کنیم چون دقیقا همونی هست که دشمن میخواد.. حالا طرف داغ دار چی هست که کل کشور رو میخواد تعطیل کنه من نمیفهمم.. دم خروس بد جور زده بیرون… شما رو بخدا به ایران فک کنید اونم با کار بیشتر و عمیقتر کردن… با ژست گرفتن کار بجایی نمی‌بره..

حسین یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۳

درود به شرفت شمسایی، وطن فروشی که از خارج نظر میزاری، منفورتر از شما تو تاریخ تکرار نخواهد شد خیلی بدبختین

حسنی محمد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۵

کاش همه ماگذشته خودمون رافراموش نکنیم
همین چندماه ازجنگ ۱۲روزنگذشت مگه ما اون موقع شهیدندادیم جناب آقای شمسایی وکسانی که حالا نظرمیدین چرااون موقع نگفتید تسلیت به ملت ایران
مگه همین بسیجیان ونیروهای نظامی نبودن که ازکشوردفاع کردن
چرااون موقع یک خسته نباشید هم بهشون نگفتید
چرابه خانواده‌ هاشون تسلیت نگفتید پس معلومه منظوری داشتی
این کشور کشور امام زمان هست وشهدای زیادی دراین چنددهه داده شد تابه اینجا رسید انشاالله به کوری چشم همه دشمنانش پرچمش به دست رهبرحکیم وفرزانه به دست امام زمان داده خواهد شد

مصطفی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۰

دم شمسایی و بچه های تیم گرم
اما واقعیت اینه از شمسایی توقع بیشتر میرفت و میره
لبیک به خامنه ای ، ایران عزیز

اصغر یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۳

حداقل آمار دروغتونو باهم هماهنگ کنین همه یه چی بگین، از آخر ۱۲ هزارتا شد ، یا چهل هزار، یا شصت هزار؟ منبع: منابع آگاه بی بی سی 😂

ف.ا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۶

یعنی موجودات عجیبی تو این مملکت داریم ، ورزشکارا میرن بدون کسب عنوان برمیگردن یه جور بهشون فحش میدن ، با کسب عنوان برمیگردن یه جور دیگه فحش میخورن ، واقعا فازتون چیه؟ با این تفکرات توقع دارید جهان سوم نباشیم بابا بفهمید بحث علم از سیاست جداست بحث ورزش از سیاست جداست بحث تکنولوژی از سیاست جداست بحث پزشکی از سیاست جداست ، هر وقت تونستیم به هر نظر ی که موافق ما نیست فحاشی نکنیم اونوقت میتونیم تاثیر گذار باشیم

ف.ا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۵۴

از نظر من هر کسی در هر زمینه ای برای پیشرفت و سربلندی ایران قدمی برداره حائز احترامه و دمش گرم و مخالف هرگونه نظر افراطی هستم

رضوی دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۰:۳۱

هر کس به هر شکلی باعث سر بلندی و افتخآر ایران بشه دمش گرم حالا به هر عقیده و افکار سیاسی و هرکس به این آب و خاک خیانت میکنه مرده باد