کد خبر : 306823
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1404 - 8:07
-

بی غم : گل‌هایی که خوردیم بزرگ‌ترین ضعف ایران بود/ با ژاپن کار راحت‌تر بود

بی غم : گل‌هایی که خوردیم بزرگ‌ترین ضعف ایران بود/ با ژاپن کار راحت‌تر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حمید بی‌غم، کارشناس فوتسال، ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان برای قهرمانی در آسیا، تأکید کرد که دریافت پنج گل از اندونزی با سطح توقع فوتسال ایران همخوانی نداشت و ضعف در انتقال حمله به دفاع، زنگ خطری است که نباید بعد از بالا رفتن جام فراموش شود. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حمید بی‌غم، کارشناس فوتسال، ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان برای قهرمانی در آسیا، تأکید کرد که دریافت پنج گل از اندونزی با سطح توقع فوتسال ایران همخوانی نداشت و ضعف در انتقال حمله به دفاع، زنگ خطری است که نباید بعد از بالا رفتن جام فراموش شود. 

حمید بی‌غم، کارشناس فوتسال ایران درباره کسب قهرمانی بیان کرد: درست است که با دردسر قهرمان شدیم اما روی کاغذ می‌گویند که ایران قهرمان شد. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. اینکه پنج گل از اندونزی خوردیم، قشنگ نبود. سطح توقع ما این بود که در بازی آسیایی پنج گل از اندونزی دریافت نکنیم. این را هم نباید فراموش کنیم، برابر تیمی بازی کردیم که میزبان رقابت‌ها بود و برابر تماشاگران خود به میدان آمد.

 

وی ادامه داد: باید سرعت بازی را پایین‌تر می‌آوردیم تا موفق شویم بازی را راحت‌تر ببریم. تعداد گل خورده ایران در این مسابقات زیاد بود و باید کمتر گل می‌خوردیم. در

حمید بی‌غم، کارشناس فوتسال، ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان برای قهرمانی در آسیا، تأکید کرد که دریافت پنج گل از اندونزی با سطح توقع فوتسال ایران همخوانی نداشت و ضعف در انتقال حمله به دفاع، زنگ خطری است که نباید بعد از بالا رفتن جام فراموش شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۲

بله این زنگ خطر است برای جام جهانی

شیرمرد یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۶

قهرمانی با مربیگری شمسایی ابهت دیگری برای وطن پرستان ایران اسلامی دارد، مغرضان اگر قهرمان نمیشد دهانشان به انتقاد خیلی باز میشد، اندونزی ژاپن رقیب اصلی را حذف کرده بود ولی در مقابل ایران با شرایط میزبانی و تک چهره هایش عالی بازی کرد