عجب…
مربی تیم پاس مشهد در اعتراض به اعلام پناتی توسط داور تیم شو کشید بیرون
نماینده بازی بعد از گذشت سه چهار دقیقه رفت و اتمام حجت کرد که نمیخواین برگردین به زمین؟؟؟
مربی با صدای رسا اعلام کرد:
“نمیایم هر کار دوس داری بکن!”
نماینده فدراسیون هم به داوران اعلام کرد که تیم قصد بازی نداره…
تمام اتفاقاتی که در گزارش پایگاه خبری فوتسال الان خوندم (دعوا و بحث مربی مشهدی تیم زرند که در حمایت از تیم مشهد با یکی از مربیان پیشکسوت کرمان درگیر شد) مربوط به بعد از خروج داوران از زمین و حتی تعویض لباس داورانه…
واقعا شاخ در آوردم از خوندن این گزارش…
بند اول آیین نامه اخلاقی تون رو از روی خود پایگاه تون مجدد یادآوری می کنم:
“آیین نامه اخلاق حرفه ای
*خبرنگار ما به واقعیتهای عینی توجه میکند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان میگذارد.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵