کد خبر : 307743
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1404 - 22:52
-

اتفاقات عجیب در دیدار مقاومت کرمان و پاس مشهد؛

سکو دعوا شد، داور بازی ۳۸دقیقه‌ای زمین را نیمه‌تمام اعلام کرد!

سکو دعوا شد، داور بازی ۳۸دقیقه‌ای زمین را نیمه‌تمام اعلام کرد!

داور دیدار تیم‌های پاس مشهد و مقاومت کرمان بدلیل درگیری چند مربی بر روی سکوها، بازی را در فاصله دو دقیقه به پایان نیمه تمام اعلام کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرنوشت تیم‌های راه‌یافته از مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه پنجم با یک اتفاق عجیب نامشخص باقی ماند تا با تصمیم عجیب داور، کمیته انضباطی تکلیف آن را مشخص کند. 

 

در دیدار تیم‌های مقاومت کرمان و پاس مشهد پس از آنکه پیروزی ۳ بر یک مشهدی‌ها در چهار دقیقه به پایان با چند سوت ابهام‌برانگیز داور تبدیل به تساوی ۳ بر ۳ در فاصله دو دقیقه به پایان شد، یکی از مربیان فولادزرند حاضر در سالن به این قضاوت داور معترض شد و خواستار عدالت در بازی شد. 

 

در همین حین یکی از پیشکسوتان فوتسال کرمان با وی به جدل لفظی و فیزیکی پرداخت که همه برای جدا کردن آنها وارد عمل شدند اما پس از اتمام غائله مشخص شد که داور توپ را برداشته و به رختکن رفته است. در پیگیری مشهدی‌ها اعلام شد که داور بازی را نیمه‌تمام اعلام کرده و کمیته انضباطی تکلیف نتیجه را مشخص خواهد کرد. 

 

این سه امتیاز از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت رای انضباطی به سود پاس مشهد، حکم به صعود مشهدی‌ها به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد خواهد داد و در صورت صدور رای به سود مقاومت، این تیم کرمانی در لیگ۲ ماندنی خواهد شد. 

 

هادی بیداد سرمربی جوان پاس با تایید این خبر به Fut5al گفت: متاسفانه در این گروه روند داوری‌ها به سود میزبان این رقابت‌ها بوده و به همین خاطر نیز چهار تیم شرکت کننده در این گروه صورت‌جلسه ای را تنظیم و به فدراسیون فرستادیم که در آن به این موضوع اعتراض شده است. 

 

او تاکید کرد: متاسفانه از ناظر که علت تصمیم داور در نیمه تمام گذاشتن بازی را پرسیدیم گفتند که شما گفتید من تیمم را بیرون می‌کشم که این یک ادعای کذب است و امیدوارم کمیته فوتسال از مطلعین در سالن یکبار موضوع را جویا شود تا حق باشگاه پاس مشهد ضایع نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۵ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۵

عجب…
مربی تیم پاس مشهد در اعتراض به اعلام پناتی توسط داور تیم شو کشید بیرون
نماینده بازی بعد از گذشت سه چهار دقیقه رفت و اتمام حجت کرد که نمیخواین برگردین به زمین؟؟؟
مربی با صدای رسا اعلام کرد:
“نمیایم هر کار دوس داری بکن!”
نماینده فدراسیون هم به داوران اعلام کرد که تیم قصد بازی نداره…

تمام اتفاقاتی که در گزارش پایگاه خبری فوتسال الان خوندم (دعوا و بحث مربی مشهدی تیم زرند که در حمایت از تیم مشهد با یکی از مربیان پیشکسوت کرمان درگیر شد) مربوط به بعد از خروج داوران از زمین و حتی تعویض لباس داورانه…

واقعا شاخ در آوردم از خوندن این گزارش…

بند اول آیین نامه اخلاقی تون رو از روی خود پایگاه تون مجدد یادآوری می کنم:
“آیین نامه اخلاق حرفه ای

*خبرنگار ما به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می‌گذارد.”

شاهین چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۹

داوری فقط میخواست تیم کرمان رو توی لیگ نگه داره،این اتفاقا توی بازی قبل و بعد این بازی هم افتاده بود،ولی توی این بازی به اوج خودش رسید،۲تا بازیکنان کرمانمخصوصا شماره۱۳ هم از شرایط استفاده کردند و بیشتر توهین و خطا هارو انجام میدادن با خیال راحت،چون کسی نه‌کارت میداد و نه خطا میگرفت

شاهین چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۰

شما وقت دقیقه ۵ نیمه دوم تیمت ۵ خطا بشه،۳تا بازیکنت لت و پار بشن و توهین بشنون،خطای منجر به‌گلی به ضررت بگیرن که اصلا خطا نباشه،و ذثدر صحنه ای که اصلا برخوردی نیست بیرون‌محوطه جریمه به ضررت پنالتی گرفته بشه،از بیرون زمین بطری آب معدنی بزنن توی سرت وکادر و بازیکنات توی جایگاه کتک بخورن و بازی ۳-۱ برده رو توی ۳۰ثانیه به لطف داور ۳-۳ ببینی مطمئن باش،حداقل همین کارو میکردی،توی سالنی که هم سر تیمو میبرن،هم‌امنیت جانی نداری،کاش ذره ای وجدان و انصاف توی حرف شما وجود داشت…

شاهین چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۸

داوری فقط میخواست تیم کرمان رو توی لیگ نگه داره،این اتفاقا توی بازی قبل و بعد این بازی هم افتاده بود،ولی توی این بازی به اوج خودش رسید،۲تا بازیکنان کرمانمخصوصا شماره۱۳ هم از شرایط استفاده کردند و بیشتر توهین و خطا هارو انجام میدادن با خیال راحت،چون کسی نه‌کارت میداد و نه خطا میگرفت

شاهین چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۲

چطور میشه همه تیم ها جلوی کرمان ۵ خطا بشن و اخراجی بدن و پنالتی براشون بگیرن ،آیا این به دلیل قضاوت جهت دار و عامدانه نیست؟
به ناحق کرمان توی لیگ موند…