روایت دروازهبان تیم ملی فوتسال از بمباران خانهاش

دروازهبان تیم ملی فوتسال به تشریح حادثه بمباران خانه خود توسط رژیم صهیونیستی پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باقر محمدی، دروازهبان تیم ملی فوتسال درباره تخریب خانه خود در بمباران رژیم صهیونیستی، گفت: در این منزل که در قرچک بود، خانواده خواهرم ساکن بودند که ساعاتی قبل از این اتفاق، آنجا را تخلیه کرده بودند.
وی افزود: آمار دقیقی از شهدای این اتفاق ندارم ولی چیزی که دیدم، این بود که خانههای دو کوچه تخریب شده بودند و جا دارد به خانوادههایی که در این جنگ عزیزان خود را از دست دادند تسلیت بگویم و شهادتشان را تبریک عرض کنم.
دروازهبان تیم ملی فوتسال درباره اظهارات رسانههای معاند مبنی بر هدف قراردادن مناطق نظامی گفت: مدرسه میناب نمونهای برای نقض این حرف است. درست است که این جنگ برای ما ضرر مالی داشت ولی بسیاری از هموطنان عزیزان خود را از دست دادند که داغ بزرگی است.
محمدی اظهار داشت: امیدوارم در کشور شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.
برچسب ها :داود باقری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰