جریمه فدراسیون فوتبال ایران به خاطر کارت زرد در فینال جام ملتها

فدراسیون فوتبال ایران جریمه شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فدراسیون فوتبال به دلیل دریافت چهار کارت زرد در فینال جام ملتهای فوتسال از سوی باقر محمدی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و حسین سبزی به پرداخت جریمه ۱۸۰۰ دلاری محکوم شد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰