دروازهبان تیم ملی فوتسال به هلال احمر پیوست

مهدی رستمیها دروازهبان تیم ملی فوتسال به هلال احمر پیوست
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهدی رستمیها، دروازهبان تیم ملی فوتسال و نیم مس سونگون ورزقان یاریگر نیروهای هلال احمر در جریان امدادرسانی به آسیبدیدگان جنگ تحمیلی شد.
رستمیها پس از پیوستن به جمعیت هلال احمر گفت: افتخار میکنم این لباس را پوشیدم. دیروز با من تماس گرفتند و مشتاقانه آمدم تا به بچههای هلال احمر خسته نباشید بگویم و اعلام کنم که درست است ورزشکاریم، اما در کنار شما هستیم و از شما حمایت میکنیم. انشاءالله هر چه سریعتر شرایط بهتر شود.
برچسب ها :مهدی رستمی ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰