اختلاف بر سر واگذاری امتیاز عرشیا به منصوری

شاید عرشیا امتیاز خود را به منصوری ندهد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طی هفته های گذشته خبری مبنی بر بازگشت تیم شهید منصوری به فوتسال با خرید امتیاز تیم عرشیا شهرقدس مطرح شد. در این زمینه از رضا داورزنی به عنوان مدیرعامل و حمید نصیری به عنوان سرمربی این تیم یاد شد اما حالا شنیده می شود بر سر واگذاری این امتیاز اختلاف به وجود آمده است.
گویا مدیران عرشیا پس از کش و قوس هایی اعلام کرده اند که قرار است خودشان تیمداری کنند و در حالی که مبلغی نیز به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده بودند اعلام کردند این مبلغ را باز می گردانند و فروش امتیاز منتفی است. عرشیا قصد دارد با همراهی اسپانسری در شهر نظرآباد تیمداری کرده و حتی از فرهاد کشاورز هم به عنوان سرمربی این تیم یاد می شود.
حالا کش و قوس بر سر این قضیه ادامه دارد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار امتیاز عرشیا خواهد بود.
برچسب ها :عرشیا شهرقدس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰