کد خبر : 308781
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 0:45
-

امتیاز عرشیا رسماً به منصوری واگذار شد/ نصیری؛ گزینه اصلی سرمربیگری

امتیاز عرشیا رسماً به منصوری واگذار شد/ نصیری؛ گزینه اصلی سرمربیگری

امتیاز عرشیا رسماً به منصوری واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، همانطور که این رسانه برای اولین بار خبر داده بود(اینجا) امتیاز تیم عرشیا به شهید منصوری قرچک واگذار شد تا این تیم قدیمی فوتسال بار دیگر به عرصه تیمداری برگردد. 

با واگذاری این امتیاز رسماً فعالیت باشگاه منصوری قرچک آغاز خواهد شد. 

رضا داورزنی مربی مطرح فوتسال به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت خواهد کرد و اکبر قاسمی نیز سرپرست این تیم خواهد بود. 

همچنین از حمید نصیری به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم یاد می‌شود. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.