آقای داورزنی میشه مصاحبه نکنی؟
با این مصاحبه قرچک رو نابود کردی رفت
داورزنی:فعلاً نام «شهید منصوری قرچک» را برای تیم انتخاب کردهایم/تلاش می کنیم در سال اول در لیگ بمانیم/ منصوری هم اوایل ۱۱ گل از پاس خورد!

تیم ریشهدار و منحل شده فوتسال ایران قرار است در فصل آینده لیگ برتر به میدان برود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم عرشیا شهر قدس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از وضعیت مالی مطلوبی بهره نمیبُرد و با وجود مشکلات اقتصادی، به لطف کسب رتبه دهم توانست در رقابتها باقی بماند.
مدیران باشگاه عرشیا پس از پایان این فصل، مذاکراتی برای واگذاری امتیاز تیم فوتسال باشگاه انجام دادند و در نهایت به دنبال توافقات انجام شده، امتیاز نماینده استان تهران از شهر قدس به قرچک واگذار شد.
رضا داورزنی پیشکسوت فوتسال ایران که بهعنوان مدیرعامل باشگاه قرچکی برگزیده شده، درباره نام تیم جدید لیگ برتر فوتسال گفت: فعلاً نام «شهید منصوری قرچک» را برای تیم انتخاب کردهایم. در هر حال امتیاز تیم به شهر قرچک تعلق دارد.
وی در مورد تیمی که قرار است برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال ساخته شود، تصریح کرد: فراموش نکنید تیم شهید منصوری که به افتخارات سالهای گذشته دست یافت، در بازیهای ابتدایی پس از تأسیس خود با نتیجه ۱۱ بر یک از پاس شکست خورده بود. باید فرایندی را بگذرانیم و تلاش میکنیم برای سال اول در لیگ برتر بمانیم.
تیم شهید منصوری قرچک سابقه دو مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارد و حالا با خرید امتیاز عرشیا شهر قدس قرار است دوباره به سطح اول فوتسال ایران بازگردد.
برچسب ها :رضا داورزنی ، شهید منصوری قرچک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱