نصیری: ۷۰ درصد قرارداد فوتسالی ها را دادیم/ مس بودجه کافی برای قهرمانی ندارد/ بازیکن ۴ میلیاردی ۱۵ میلیارد می خواهد

رئیس هیات مدیره مس از وضعیت تیم فوتسال باشگاه گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نقی نصیری رئیس هیات مدیره باشگاه مس سونگون در مورد رقم پرداخت شده از سوی باشگاه مس سونگون به اعضای تیمهای ورزشی باشگاه گفت: تاکنون ۵۰ درصد از قرارداد اعضای تیم فوتبال و حدود ۷۰ درصد از قرارداد تیمهای فوتسال و والیبال باشگاه پرداخت شده است.
وی درباره وضعیت تیم فوتسال عنوان کرد: در حد تعادل پیش میرویم و بودجه کافی برای ساختن تیمی در راه کسب قهرمانی نداریم. سال گذشته چهار میلیارد تومان به یک بازیکن میدادیم و این رقم حالا به حدود ۱۵ میلیارد رسیده است. دو یا سه بازیکن ما جدا شدند و آنها را گهر زمین جذب کرده است.
برچسب ها :نقی نصیری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰